رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) ابرکوه گفت: در 11 ماه امسال مددجویان این شهرستان شش میلیارد و600میلیون ریال مستمری دریافت کرده اند.
کد خبر: ۱۲۸۵۹
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۰ 11 March 2015
اختصاص شش میلیارد ریال مستمری به مددجویانبه گزارش تابناک یزد، "حسن غلامپور' افزود: این میزان مستمری به یکهزار و 300 خانوار طرح شهید رجایی و خانوار طرح مددجویی زیر پوشش پرداخت شده است.

وی اظهار کرد: در طول سال خدمات مختلفی در حوزه های فرهنگی، پرداخت وام های کارگشایی، اهدای جهیزیه و هزینه ازدواج به فرزندان خانواده های نیازمند انجام می شود.

این مسوول همچنین از اجرای 112 طرح خوداشتغالی درسالجاری توسط این نهاد خبردادو گفت: این طرح ها در بخش های دامپروری، کشاورزی و خدماتی به اجرا در آمده که به هرمتقاضی 150 میلیون ریال تسهیلات پرداخت شده است.

غلامپور ، بابیان اینکه با اجرای این طرحها حدود 200 فرصت شغلی ایجاد شده است، اظهار کرد: برای اجرای این طرح ها 13 میلیارد و 450 میلیون ریال تسهیلات توسط بانکهای عامل پرداخت شده است.

این مسوول ادامه داد:برای اجرای 100 طرح دیگر خودکفایی برای هر متقاضی 100 میلیون ریال پرونده های درخواستی تکمیل و برای پرداخت به بانک های عامل ارجاع شده است. یکهزار و 700 خانوار زیر پوشش کمیته امداد امام (ره ) هستند.

به گزارش ایرنا، رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) ابرکوه همچنین تصریح کرد: مردم خیر ابرکوه در11ماهه امسال افزون بر41میلیارد 260میلیون ریال به نیازمندان و محرومین کمک کردند که این رقم نسبت به سال قبل رشد داشته است .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار