سرهنگ پاسدار عبدالملکی به همرزمان شهیدش پیوست
کد خبر: ۱۲۷۴۱
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۱ 12 March 2015

سرهنگ پاسدار علی عبدالملکی جانباز 40 درصد دوران دفاع مقدس به خیل همرزمان شهید خود پیوست.

به گزارش فارس؛ سرهنگ پاسدار حاج علی عبدالملکی جانباز 40 درصد دفاع مقدس بر روی دستان مردم ولایی تویسرکان تشییع شد.

نماینده مردم تویسرکان در خانه ملت، فرمانده سپاه و تنی چند از مسئولان همراه مردم شهید‌پرور و ولایی تویسرکان در قدردانی از زحمات این رزمنده هشت سال دفاع مقدس در مراسم تشییع حضور داشتند.

فرمانده سپاه تویسرکان در این مراسم در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به اینکه حاج علی‌ عبدالملکی از سال 79 فرمانده سپاه تویسرکان بود، اظهار کرد: ایشان پس از بازنشستگی، در دبیرخانه امر به معروف و نهی از منکر شهرستان خدمت می‌کرد.

سعید سعیدی با اشاره به اینکه وی خدمات زیادی در دوران دفاع مقدس و بعد آن داشت، افزود: سرهنگ پاسدار علی عبدالملکی از دوران دفاع مقدس 40 درصد جانبازی را در کارنامه درخشان خدمت خود دارد.

برادر همسر این جانباز دوران دفاع مقدس، نیز با اشاره به اینکه سرهنگ عبدالملکی با آغاز جنگ هشت ساله در جبهه‌های حق علیه باطل حاضر شد، افزود: سرهنگ عبدالملکی در دوران جنگ هشت ساله شیمیایی شد.

علیرضا بیات بیان کرد: علی عبدالملکی پس از 17 ماه تحمل بیماری و آثار مواد شیمیایی ساعت 6 صبح روز 17 اسفندماه با ذکر یا حسین(ع) از دنیا رخت بربست و به خیل همرزمان شهید خود پیوست.

فرمانده سابق سپاه تویسرکان متولد 17 تیر ماه سال 37 امروز پس از سال‌ها خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در بهشت زهرای تویسرکان به خاک سپرده شد.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
ROMANIA
|
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۷
روحش شاد خدا حقش رو بر ما حلال کنه.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار