معاون امور هماهنگی عمرانی استاندار ایلام گفت:
بازبینی و لایروبی مسیل های شهر ایلام و ممانعت از تردد وسایل نقلیه در محل هایی که امکان تخریب وجود دارد، بر عهده شهرداری ایلام گذاشته شده است.
کد خبر: ۱۲۶۷۰۸
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۳ 10 November 2015
به گزارش تابناک ایلام، معاون امور هماهنگی عمرانی استاندار ایلام گفت: بازبینی و لایروبی مسیل های شهر ایلام و ممانعت از تردد وسایل نقلیه در محل هایی که امکان تخریب وجود دارد، بر عهده شهرداری ایلام گذاشته شده است.
ایرنا گزارش داد، شاپور پولادی اظهار کرد: در نشست اخیر شورای فنی استان تصمیمات و تدابیری در خصوص چالش ها و راهکارهای مقابله با سیل اتخاذ شده و دستگاه های اجرایی متولی انجام تعهدات خود در این بخش ها هستند.
وی افزود: در این نشست مقرر شد مطالعات جامع سیلاب شهر ایلام توسط امور آب استان و مشاوران ذیصلاح انجام و پس از بررسی به شورای فنی استان جهت بررسی نهایی و اجرا توسط شهرداری وقت شود
وی یادآور شد: شهرداری ایلام نیز موظف شد نسبت به بازبینی مسیل های شهر و لایه روبی آنها اقدام لازم را بعمل آورده و از تردد وسایل نقلیه بر روی مسیل هایی که احتمال تخریب آنها هست با همکاری پلیس راهور اقدام کند.
پولادی تاکید کرد: همچنین مقرر شد طرح جامع آبخیزداری ایلام توسط منابع طبیعی تهیه و این دستگاه نسبت به اجرای عملیات آن و تخلیه رسوبات پشت سازهایی اجرا شده اقدام کند.
معاون عمرانی استاندار ایلام گفت: اداره کل راه و شهرسازی استان نیز موظف شد نسبت به اخذ مجوز سایت جدید و اجرای زیر ساخت ها در آن برای ساکنان در بستر و حریم مسیل ها اقدام و نسبت به انتقال آنها از طریق مراجع قضایی اقدامات قانونی بعمل آورد.
وی اضافه کرد: امور آب استان نیز مقرر شد نسبت به جانمایی دقیق مسیل های طبیعی که مسدود شده اند بر اساس نقشه موجود اقدام کند تا شهرداری نسبت به احیا و لایروبی آنها اقدام کرده و در صورت ممانعت افراد خاص برابر قانون با آنها برخورد شود./پ
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار