دادستان عمومی و انقلاب میاندرود خبر داد:
دادستان عمومی و انقلاب میاندرود در ادامه از قاچاق چوب آلات جنگلی یا قطع درختان جنگلی به تعداد بیش از 100 اصله درخت در جنگل دارابکلا به ارزش ریالی یک میلیارد تومان از سوی قاچاقچیان و با همکاری مجریان طرح، دانشکده منابع طبیعی و ...
کد خبر: ۱۲۶۳۸
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۷:۴۳ 11 March 2015
دادستان عمومی و انقلاب میاندرود از پاکسازی ساحل دریای میاندرود از وجود صیادان غیرمجاز خبر داد.

 به گزارش تابناک حجت الاسلام والمسلمین ملا کریمی گفت: بر اساس مصوبه شورای حفظ حقوق بیت المال نوشهر- مبنی بر پاکسازی ساحل دریای میاندرود از وجود صیادان غیرمجاز که به نام صیادی اقدام به ساخت و ساز غیرمجاز در حریم اختصاصی رودخانه ها بویژه رودخانه ای که در آن طرح تکثیر ماهیان استخوانی دریای خزر توسط شیلات استان انجام می شود- طرح پاکسازی ساحل میاندرود با حضور دادستانی، اداره آگاهی و یگان حفاظت منابع آبزیان استان انجام شد.

وی افزود: در راستای پاکسازی طرح مذکور، تعداد زیادی از کومه ها در حریم رودخانه و حریم 60 متری دریا پاکسازی و تعدادی متهم نیز پس از تفهیم اتهام و با قرار مقتضی دستگیر شدند.  

دادستان عمومی و انقلاب میاندرود در ادامه از قاچاق چوب آلات جنگلی یا قطع درختان جنگلی به تعداد بیش از 100 اصله درخت در جنگل دارابکلا به ارزش ریالی یک میلیارد تومان از سوی قاچاقچیان و با همکاری مجریان طرح، دانشکده منابع طبیعی و متولیان امر  خبر داد و افزود: در این راستا 8 نفر متهم پس از تفهیم اتهام و با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان گردیدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار