شهردار شهر صدرا گفت:با توجه به هشدار اخیر هواشناسی استان مبنی بر احتمال سیلاب و آبگرفتگی معابر در روزهای آینده ، با تشکیل ستاد بحران این شهر تمهیدات لازم برای مقابله با هر گونه حادثه احتمالی ناشی از بارندگی اندیشیده شده است .
کد خبر: ۱۲۶۱۵۱
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۰ 09 November 2015
تابناک فارس به نقل از ایرنا: منوچهر قائدی افزود: گرچه شهرداری با همکاری دیگر دستگاههای خدمات رسان شهری و اجرایی طی سالهای اخیر در جهت تقویت زیرساخت های لازم شهری اقدامات موثری را به سرانجام رسانده ولی با توجه به نوپا بودن این حوزه شهری و رو به فزونی نهادن جمعیت آن هنوز برای رسیدن به نقطه مطلوب نیاز به فرصت و زمان بیشتری داریم .
اینگزارش حاکیست ، اداره کل هواشناسی استان فارس در اطلاعیه ای که اوایل هفته جاری منتشر کرد با اشاره به ورود سامانه بارشی فعال به این استان اعلام داشت که از دوشنبه به تدریج با تقویت این سامانه بارشی بر شدت بارندگی در استان افزوده می شود و علاوه بر آبگرفتگی معابر و اختلال در تردد جاده ای، احتمال سیلاب و طغیان رودخانه ها نیز وجود دارد.
در این اطلاعیه آمده است که نقشه های پیش یابی و محاسبات نشان دهنده نفوذ سامانه بارشی فعال و تاثیر متناوب امواج ناپایدار بر استان فارس تا پایان این هفته است.
اداره کل هواشناسی فارس افزوده است: این سامانه بارشی موجب بارش مداوم باران و گاهی باران پراکنده، مه، رگبار، رعد و برق و وزش باد نسبتا شدید و گاهی شدید در این استان خواهد شد.
این اطلاعیه می افزاید: به دلیل کاهش نسبی دمای هوای این استان از روز سه شنبه تا آخر هفته، بارش برف در نواحی سردسیر و مرتفع استان دور از انتظار نیست.
شهر سردسیری و نوپای صدرا بابیش از 120هزار نفر جمعیت در 15کیلومتری غرب شیراز قرار دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار