این تعداد که در 2 روز گذشته رقم خورده است، بیش از 2 تا 3 برابر حد معمول بوده ولی این آمار در مقایسه با بیماران با مشکلات تنفسی در پی بارندگی های هفته گذشته، کاهش بسیار چشمگیری داشته است.
کد خبر: ۱۲۶۱۴۲
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۹ 09 November 2015
دکتر ایرج نظری معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در گفتگو با خبرنگار تابناک خوزستان گفت: به دنبال بارش مجدد باران از روز جمعه 15 آبان ماه در استان، میزان مراجعه بیماران دارای اختلال تنفسی حدود 1050 نفر بوده است که این افراد با علائم مشکلات تنفسی در 72 ساعت گذشته به مراکز درمانی در استان خوزستان مراجعه کرده اند.
 
دکتر نظری در این زمینه اظهار داشت: این تعداد که در 2 روز گذشته رقم خورده است، بیش از 2 تا 3 برابر حد معمول بوده ولی این آمار در مقایسه با بیماران با مشکلات تنفسی در پی بارندگی های هفته گذشته، کاهش بسیار چشمگیری داشته است.
 
وی همچنین علل کاهش آمار مراجعات بیماران تنفسی در مقایسه با آمار بیش از 17 هزار نفری هفته گذشته، شسته شدن آلاینده های موجود در هوا دانست.

به گزارش تابناک خوزستان؛ دهم آبانماه امسال درپی بارش نخستین باران پاییزی در استان خوزستان بیش از 17 هزار نفر دچار مشکل تنفسی شده و تحت مدا قرار گرفته اند.

گفتنی است تاکنون علل زیادی از جمله گرده افشانی درخت کنوکارپوس، آلاینده های صنعتی و ... در این زمینه معرفی شده اند اما هیچ یک ثابت نشده و این موضوع باعث تناقض در سخنان مسئولین استانی شده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار