کشور بارش باران و در ارتفاعات رشته کوه های البرز، زاگرس و مناطق کوهستانی شمال غرب بارش برف را به دنبال خواهد داشت.
کد خبر: ۱۲۵۷۸۹
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۵ 08 November 2015
سامانه بارشی که دوشنبه از شمال غرب و غرب وارد کشور می شود، روز سه شنبه در اکثر نقاط کشور بارش باران و در ارتفاعات رشته کوه های البرز، زاگرس و مناطق کوهستانی شمال غرب بارش برف را به دنبال خواهد داشت.

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد، احد وظبفه، مدیریت پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور، بیان نمود: روز یکشنبه به علت عبور موج تراز میانی جو در مناطقی از غرب، شمال غرب و دامنه های البرز ابرناکی و بارش پراکنده باران پیش بینی می شود و در برخی مناطق جنوب و جنوب شرق کشور در جنوب استان های فارس، هرمزگان، جنوب سیستان و بلوچستان و جنوب کرمان افزایش ابر، رگبار و رعد وبرق و وزش باد رخ خواهد داد.

وی در خصوص سامانه بارشی فعالی که روز دوشنبه وارد کشور می شود، تشریح کرد: این سامانه دوشنبه در شمال غرب، غرب، برخی مناطق جنوب غرب و دامنه های جنوبی البرز موجب ابرناکی و بارش باران می شود و روز سه شنبه گستره بارش کل نیمه غربی، بخش هایی از مرکز، شرق، شمال شرق و ارتفاعات جنوب شرق کشور را فرا می گیرد که در مناطق کوهستانی شمال غرب، ارتفاعات رشته کوه های البرز و زاگرس بارش به صورت برف و در عرض های جنوبی با رعدوبرق همراه خواهد بود.

این مسئول خاطرنشان کرد: روزهای یکشنبه و دوشنبه در شهرهای صنعتی واقع در مرکز کشور آلودگی و کاهش کیفیت هوا پیش بینی می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار