برای اولین بار دراورژانس ایلام
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام گفت: ارتباط بی‌سیم برای ارائه خدمات اورژانس به زوار در مهران ایجاد می‌شود.
کد خبر: ۱۲۵۱۰۵
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۰ 07 November 2015
به گزارش تابناک ایلام، علی دلپیشه  در دیدار با مسئول ارتباطات اورژانس اظهار کرد: امسال با توجه به تجربیات سال گذشته و توان و نیروی مضاعف‌تر در حوزه سلامت استان ایلام، در راه خدمتگزاری به زائران از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

وی ادامه داد: با توجه به در پیش بودن اربعین حسینی و تردد میلیونی زائران از استان ایلام، رفع مشکلات ارتباطی هنگام وقوع سوانح احتمالی یکی از ضرورت‌هایی است که باید در راستای برطرف کردن آن گام برداریم.

این مسئول اضافه کرد: استفاده از ارتباط بی‌سیم برای نخستین‌بار در اورژانس کشور در استان ایلام و در مسیر تردد زائران اربعین حسینی راه‌اندازی می‌شود.

دلپیشه با بیان اینکه ایجاد ارتباط مطلوب در مواجهه با حوادث احتمالی از اهداف دانشگاه است، تصریح کرد: زیرساخت‌های مخابراتی و ارتباطی در استان ممکن است جوابگوی حجم جمعیت میلیونی زائران نباشد؛ بنابراین با توجه به اهمیت ارتباط بین مراکز فوریت و بیمارستان‌ها، ارتباط بی‌سیم می‌تواند مشکلات احتمالی در عرصه ارتباطی را برطرف سازد.

وی خاطرنشان کرد: تلاش ما این است که با همکاری مرکز اورژانس و حمایت‌های ارزشمند وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بهترین خدمات را به زائران ارائه کنیم.

مسئول ارتباطات اورژانس نیز در این دیدار گفت: مسئولان مرکز اورژانس در ایام تردد زائران اربعین حسینی در کنار مسئولان دانشگاه علوم پزشکی ایلام خواهند بود و در این راستا تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم.

علی جوادی‌فر افزود: هدف از سفر به استان ایلام دیدار با مسئولان دانشگاه علوم پزشکی و بحث و بررسی در رابطه با ایجاد زیرساخت‌های ارتباط بی‌سیم در ایام تردد زائران اربعین حسینی است.

وی تصریح کرد: تمام مؤلفه‌های ایجاد این زیرساخت در دانشگاه علوم پزشکی ایلام به اهتمام رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام و همکاران وی فراهم شده است./ ز


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار