معاون اردویی و گردشگری سپاه صاحب‌الزمان(عج):
تابناک: معاون اردویی و گردشگری سپاه صاحب‌الزمان(عج) گفت: جشنواره ره‌آورد سرزمین نور در اردوگاه شهید باکری خرمشهر که حال برگزاری بوده که ۵۰ اثر فاخر از اصفهان در حوزه‌های مختلف پویانمایی، مقاله، کلیپ و فیلم کوتاه به جشنواره ارسال شده است.
کد خبر: ۱۲۴۸۱
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۴ 10 March 2015
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، میثم رضوان‌پور ظهر امروز در نشست خبری اردوی راهیان نور و جهادی استان اصفهان اظهار داشت: 20 اسفند به عنوان روز ملی راهیان نور در نظر گرفته شده که در تقویم سال 94 هم این مسئله ثبت شده است.

وی با اشاره به جشنواره ره‌آورد سرزمین نور بیان کرد: از 20 تا 25 اسفند ماه اختتامیه جشنواره ره‌آورد سرزمین نور در اردوگاه شهید باکری خرمشهر برگزار می‌شود که 24 هزار اثر در حوزه‌های مختلف پویانمایی، مقاله، کلیپ و فیلم کوتاه به جشنواره ارسال شده که از استان اصفهان 50 اثر فاخر به این جشنواره شرکت کردند که برگزیدگان آن معرفی می‌شوند.

معاون اردویی و گردشگری سپاه صاحب‌الزمان(عج) افزود: جایزه ویژه باروت خیس که به دشمن‌ترین دشمن ایران که بیشترین خدمات را به واسطه دشمنی خود به نظام داشته تعلق می‌گیرد، در سال گذشته به نخست وزیر رژیم صهیونیستی تعلق گرفته که از طریق سفارتخانه، تندیس آن برای برنده پست می‌شود.

وی با اشاره به نمایش رزمی فرهنگی راهیان نور خاطرنشان کرد: تمام اقشار حاضر در راهیان نور در این رزمایش رزمی فرهنگی شرکت می‌کنند که اثرگذاری 80 درصدی در این نمایش وجود داشته است و نمره استان اصفهان در اعزام به اردوی راهیان نور دانش‌آموزی در محتوی از 100 نمره 90 بوده است.

رضوان‌پور پیرامون هزینه سفر به راهیان نور گفت: اردوی راهیان نور برای هر نفر بالای 300 هزار تومان هزینه داشته که با زیرساخت‌های صورت گرفته هزینه هر نفر که از مجموعه‌های زیر نظر سپاه به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می‌شوند زیر 100 هزار تومان در نظر گرفته شده است.

وی افزود: ظرفیت در نظرگرفته شده برای راهیان نور تکمیل شده و اولویت اعزام‌ها برابر قانون و شرع با کسانی است که مرتبه نخست بازدید از مناطق عملیاتی جنوب کشور را دارند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار