فرماندار دهلران
فرماندار دهلران از روشن شدن مشعل گاز خانگی در برخی منازل مسکونی مردم این شهر خبر داد.
کد خبر: ۱۲۳۸۰۰
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۰ 04 November 2015
به گزارش تابناک ایلام، فرماندار دهلران از روشن شدن مشعل گاز خانگی در برخی منازل مسکونی مردم این شهر خبر داد.
امیدعلی سبزی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اتمام عملیات خط انتقال گاز رسانی به دهلران در دولت تدبیر و امید گفت: امروز با همت و تلاش مسئولان دولت شاهد روشن شدن شعله های گاز در منازل مردم دهلران هستیم.
وی با اشاره به انجام 85 درصد عملیات خط انتقال گاز دهلران در دولت تدبیر و امید اظهار کرد: این شهرستان مرزی دارای ظرفیت های زیادی در حوزه نفت و گاز است که با برنامه ریزی و تلاش و پیگیری های استاندار ایلام و دیگر مسئولان، مردم از امروز از نعمت گاز بهره مند شدند.
سبزی با اشاره به اتمام عملیات گاز رسانی به مناطق کوی جانبازان، کوی جهادگران و کوی شهرداری شهر دهلران افزود: مردم این مناطق می توانند با تکمیل عملیات لوله کشی داخلی اقدام به خرید و نصب کنتور گاز کنند.
وی از نصب کنتور گاز در برخی منازل در کوی شهرداری و جهادگران خبر داد و یادآور شد: بزودی مردم این مناطق با تحویل و نصب کنتور از نعمت گاز خانگی برخوردار خواهند شد.
سبزی گفت: طرح گازرسانی به شهرستان دهلران یکی از مهمترین مطالبات مردم این منطقه در چند سال اخیر بوده که خوشبختانه با توجه ویژه دولت یازدهم این مهم امروز محقق شده است ضمن اینکه عملیات گازرسانی به 35 روستای این شهرستان نیز در دست اقدام است.
رییس شرکت گاز ناحیه دهلران نیز گفت: متقاضیان دریافت کنتور گاز می توانند با مدارک مورد نیاز جهت اشتراک پذیری گاز خانگی به اداره گاز ناحیه دهلران مراجعه کنند تا پس از معرفی به بانک، اخذ تأییدیه فنی سازمان نظام مهندسی کنتور آنها نصب شود.
غلامعلی زارعی با اشاره به اینکه نوع کنتور گاز هر واحد مسکونی توسط نظام مهندسی بر اساس فضای داخلی ساختمان تعیین می شود، افزود: علاوه بر کوی جانبازان، کوی جهادگران و کوی شهرداری عملیات جاری شدن گاز در لوله های مناطق کوی بعثت، کوی اندیشه و ضلع شرقی خیابان جمهوری در هفته های آینده انجام می شود.
رییس شرکت گاز ناحیه دهلران تاکید کرد: پیمانکار بعضی خیابان هایی که فاقد علمک گاز هستند نیز تعیین شده و ظرف هفته های آینده نسبت به نصب علمک گاز در این مناطق اقدام خواهند کرد.
شهرستان دهلران در 230 کیلومتری جنوب دایلام از طریق خط خوزستان به شبکه سراسری گاز متصل شده و 40 کیلومتر از این پروژه گازرسانی که در مجموع 120 کیلومتر طول دارد در خوزستان قرار گرفته است./پ

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار