کارگردان فیلم‌های سینمایی در شهرستان چالوس گفت: فیلم سینمایی «حس» که در مرحله پیش‌تولید قرار دارد به‌زودی در چالوس جلوی دوربین می‌رود.
کد خبر: ۱۲۳۳۳۱
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۰ 03 November 2015
به گزارش  تابناک مازندران ، مرتضی رمضان‌زاده عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه از سال 74 فعالیت هنری خود را در چالوس آغاز کرده است، اظهار کرد: فیلم سینمایی حس نخستین کار سینمایی من است که داستان آن مربوط به یک زوج جوان است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر در حال انتخاب عوامل و در مرحله پیش‌تولید این فیلم سینمایی به سر می‌بریم و در صورت رفع مشکلات، در آینده‌ای نزدیک جلو دوربین خواهد رفت، تصریح کرد: رضا توکلی تهیه‌کننده، مرتضی رمضان‌زاده کارگردان، علی‌اکبر ایکانی مدیر تولید و به نویسندگی یعقوب امینی و مرتضی رمضان‌زاده براساس طرحی از خودم است.

کارگردان فیلم سینمایی حس به تشریح خلاصه‌ای از این اثر پرداخت و افزود: در این اثر سینمایی شوهر مدیر یک‌ کارخانه و همسرش هنرمند نقاش و البته دارای بیماری ناعلاجی است و از همه کتمان می‌کند که این موضوع سبب می‌شود تا رفتار زن در مقابل شوهرش تغییر کرده و سوءظن شوهر را برمی‌انگیزد و داستان ادامه پیدا می‌کند.

وی فیلم یک اتفاق ساده را از دیگر آثار سینمایی خود بر شمرد و ادامه داد: این فیلم سینمایی که پیش از این کار تصویربرداری آن پایان یافته بود هم‌اکنون در مرحله تدوین  قرار دارد.

رمضان‌زاده بیان داشت: فیلم اتفاق ساده نیز روایت پسر جوانی را بازگو می‌کند که در روز مراسم عقد و نامزدی‌اش در حالی‌که اقوام درجه یک وی در محل دفتر عقد در انتظار او هستند، پسر جوان تنها در خانه مشغول آماده کردن خود برای رفتن به محضر و مراسم عقد است ولی به ناگاه یک اتفاق ساده او را گرفتار می‌کند و قضاوت نابه‌جایی را به ارمغان می‌آورد و داستان ادامه می‌یابد.

وی در پایان با بیان اینکه تهیه‌کنندگی، نویسندگی و کارگردانی برعهده خودم بوده است، به‌معرفی دیگر عوامل این فیلم پرداخت و گفت: ‌امین فرشیدی تصویربردار و نورپرداز، مصطفی قنبرزاده تدوین و صداگذاری، یعقوب امینی مشاور کارگردان، کانون انجمن سینمای جوانان ایران - دفتر چالوس مجری طرح بوده‌‌اند و با بازی درخشان سعید مرادی از بازیگران جوان و آتیه‌دار مازندران کار به پایان رسید.

مرتضی رمضان‌زاده در کارنامه هنری خود برنامه تلویزیونی «مازندران ما» و «لذت تلخ» و فیلم‌های کوتاهی همچون «رویای سوخته»، «زمان بیداری»، «بسیارند» و... را جلوی دوربین برده است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار