مدیرعامل جمعیت هلال احمر ایلام از سفر نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر کشور به عنوان نماینده رهبر معظم انقلاب به این استان برای دیدار از مناطق سیل زده خبر داد.
کد خبر: ۱۲۳۱۷۳
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۷ 03 November 2015
به گزارش تابناک ایلام، مدیرعامل جمعیت هلال احمر ایلام از سفر نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر کشور به عنوان نماینده رهبر معظم انقلاب به این استان برای دیدار از مناطق سیل زده خبر داد.

محمد سلیمانی روز سه شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا گفت: حجت الاسلام والمسلمین عبدالحسین معزی فردا (چهارشنبه) 13 آبان به منظور بازدید از مناطق سیل زده ایلام و بررسی وضعیت مردم آسیب دیده به این استان سفر می کند.
وی دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، ملاقات با استاندار، بازدید از مناطق سیل زده و شرکت در نشست شورای معاونان و روسای جمعیت هلال احمر شهرستان های استان را از برنامه های سفر حجت الاسلام معزی به ایلام اعلام کرد.
وی بیان کرد: سفر نماینده رهبر معظم انقلاب به ایلام یک روزه بوده و به هدف در جریان قرار گرفتن وضعیت سیل زدگان از نزدیک انجام می شود.
بارندگی شدید و بی سابقه هفته گذشته در ایلام باعث وقوع سیل، آبگرفتگی منازل مسکونی، واحدهای تجاری و مکان های عمومی شهر ایلام و وارد آمدن خسارت هنگفت به شهروندان شد.
بر پایه اعلام هواشناسی، در سه روز پایانی هفته گذشته 334 میلی متر باران در ایلام به ثبت رسید که باعث جاری شدن سیل و آبگرفتگی هزاران مکان مسکونی، تجاری، صنعتی و اداری این شهر و وارد آمدن خسارت به یک هزار دستگاه خودرو مردم شد.
سیلاب ایلام همچنین چهار کشته برجا گذاشت.
بررسی های نخستین نشان می دهد که سیل به بیش از 20 هزار واحد مسکونی و تجاری برابر با 40 درصد از مکان های عمومی شهر 250 هزار نفری ایلام خسارت و آسیب عمده وارد کرده است.
مسئولان ارشد ایلام، حجم و مقدار خسارت به بخش های مختلف عمومی و زیرساخت های شهری و روستایی استان را 10 هزار میلیارد ریال برآورد کرده اند./پ

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار