ناصر سودانی نماینده اهواز در مجلس:
کد خبر: ۱۲۳۱۰
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۷ 10 March 2015
ناصر سودانی گفت:سخنرانی و موعظه و کار فرهنگی برای مبارزه با دشمن کفایت نمی کند باید در کنار این امر کارهای عمرانی اقتصادی و معیشتی هم برای مردم صورت بگیرد این کلید فتح است.

به گزارش رهیاب نیوز، ناصر سودانی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی در همایش امنیت پایدار در اهواز اظهار داشت:خدا در حق خوزستان تفضل کرده است ولی ما مسئولان در حق این استان تبخل کردیم یعنی گاهی یادمان رفته است که باید این نعمت ها پاس داشته شود.

وی ادامه داد:در هیچ یک از نقاط مرزی جمهوری اسلامی ایران همه یکپارچه شیعه علی بن ابیطالب نیستند مگر در خوزستان که همه شیعه هستند اینها تفضل خداوند به استان است.

سودانی گفت:یازده سال است نماینده مردم هستم و بنده هم به سهم خودم قصوراتی داشته ام گرچه تلاش کرده ام کمتر کوتاهی داشته باشم ولیکن نمی توانم خود را تبرئه کنم و قطعا از خدا پوزش می طلبم.

وی افزود:دشمن سرمایه گذاری کرده است تا باورهای ما را نشانه برود و تا امروز هم اگر موفقیت های اندکی به دست آورده است برای ما دردناک است ولی پیروز میدان نبوده و ما را شکست نداده است.

نماینده اهواز خاطر نشان ساخت:سخنرانی و موعظه و کار فرهنگی برای مبارزه با دشمن کفایت نمی کند باید در کنار این امر کارهای عمرانی اقتصادی و معیشتی هم برای مردم صورت بگیرد این کلید فتح است.

وی اضافه کرد:مردم را باید توانمند کرد مردم باید احساس کنند در خوزستانی که این همه ثروت دارد به آنها توجه می شود مردم می خواهند باور کنند که از این استان حقی دارندکارهای بزرگی شده است ولی هنوز یک خوزستانی به این باور نرسیده است که آنچه به او می دهند به موازات رفع نیازش نیست.

وی ادامه داد:این صحبت های من نه جنبه تبلیغاتی دارد نه جنبه سیاه نمایی که اگر اینگونه باشد از خدا پوزش می طلبم کمک کنید تا سهم خوزستان از نفت داده شود در مجلس اگر طرحی بیاید نمایندگان روبروی آن می ایستند می گویند یک قرص نان است شما بیشترش را می خواهید ببرید؟ امااگر لایحه اختصاص سهم نفت به خوزستان بیاید و دولت دفاع کند قطعا می تواند موثر باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار