سردار شاهوارپور اظهار کرد : دشمن بداند ما در زمینه تجهیزات نظامی و دفاعی خود با هیچ کشوری مذاکره نمی کنیم و همچنان به دنبال افزایش قدرت خود خواهیم بود و اجازه نمی‌دهیم کسی برایمان تعیین تکلیف کند.
کد خبر: ۱۲۳۰۷۴
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۸ 03 November 2015
سردار شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان در گفت و گو با اهواز نوین درباره توان نظامی کشورمان برای حمایت از جبهه مقاومت در برابر جبهه استکبار اظهار کرد:کشورهای غربی بخصوص آمریکا با اعمال قدرت بسیاری از کشورها را تحت حاکمیت خود قرارداده اند و اکنون از قدرت نظامی ایران هراس دارند.

وی افزود:جمهوری اسلامی ایران هرچقدر قدرتمندتر باشد دشمنان عقب نشینی می کنند و اگر ایران در برابر غرب از خود ضعف نشان دهد باعث جسارت آنها می شود.

سردار سردار شاهوار پور تصریح کرد : پس از جنگ تحمیلی، راهبرد ما تقویت بنیه دفاعی کشور برای مبارزه با یک ائتلاف جهانی و منطقه‌ای بوده و هست بر همین اساس، ما دنبال افزایش قدرت نظامی خود جهت دفاع از میهن در مقابل هرگونه تهدید هستیم .

سردار شاهوارپور تصریح کرد :ایران با داشتن جوانان مستعد و انقلابی هشت سال در برابر تمام مستکبران جهان ایستادگی کرد و اکنون نیز جوانان با فکر خلاق خود در عرصه های گوناگون بخصوص نظامی قادرند در برابر هرگونه توطئه و تجاوز دشمن مقابله کنند.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج)خوزستان در پایان تاکید کرد: دشمن بداند ما در زمینه تجهیزات نظامی و دفاعی خود با هیچ کشوری مذاکره نمی کنیم و همچنان به دنبال افزایش قدرت خود خواهیم بود و اجازه نمی‌دهیم کسی برایمان تعیین تکلیف کند ملت ما به دنبال پیشرفت، آزادی و استقلال است و رهبری توانمند دارد که این ملت را به خوبی اداره می‌کند. 


منبع: اهوازنوین

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار