معاون عملیاتی دریابانی استان بوشهر:
معاون عملیاتی دریابانی استان بوشهر گفت: طی 7 ماه گذشته مأموران مرزبانی استان بوشهر با انجام 15 هزار و 891 مورد گشت‌زنی افزون بر 563 میلیارد ریال کالای قاچاق کشف کردند.
کد خبر: ۱۲۲۸۶۱
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۱ 03 November 2015
تابناک بوشهر: سرهنگ علی حاجب‌پور عصر امروز در نشست کمیسیون مبارزه با کالای قاچاق با اشاره به رسالت و مأموریت‌های مرزبانان اظهار داشت: وظیفه مرزبانی کنترل و مراقبت از مرز استیفای حقوق دولت و اتباع مرزنشین تا محدوده انحصاری اقتصادی دریاهاست.

وی با اشاره به اینکه مأموران دریابانی استان بوشهر نقش مهمی در کنترل تردد شناورها در آب‌های خلیج فارس دارند، تصریح کرد: دریابانی استان بوشهر با داشتن 3 پایگاه مرزبانی در بوشهر، گناوه و کنگان، سایت‌های راداری و پست‌های کنترل امنیت مرزی در حال فعالیت هستند.

معاون عملیاتی دریابانی استان بوشهر با بیان اینکه مرزبانی استان بوشهر 263 قاچاقچی را دستگیر کرده است، گفت: دریابانی استان بوشهر طی 7 ماه گذشته با انجام 15 هزار و 891 مورد گشت‌زنی 157 فروند شناور و 24 دستگاه وسیله نقلیه توقیف و 263 نفر قاچاقچی را دستگیر کرده است.

حاجت‌پور با بیان اینکه در این مدت 26 هزار و 204 مورد تذکر به شناورهای متخلف مرزی ارائه شده، بیان کرد: در7 ماه امسال 151 هزار و 185 فروند شناور کنترل شده و افزون بر 563 میلیارد ریال کالای قاچاق در استان بوشهر کشف شده است.

وی گفت: در این زمینه کالاهایی چون موتور شناورها، موتور خودرو، روغن خوراکی، ماشین سنگین، جت اسکی، لوازم‌التحریر، لوازم آشپزخانه، تفنگ بادی، انواع نوشیدنی، لوازم جانبی گوشی همراه، رایانه و لوازم جانبی و برنج کشف شده است.

حاجت‌پور از کاهش تجاوزات مرزی نسبت به مدت مشابه پارسال خبر داد و افزود: فراوانی کشفیات به ترتیب در شهرستان‌های گناوه، بوشهر و کنگان گزارش شده است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار