رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان گفت: مانور تأمین سوخت نانوایی‌های همدان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۲۲۰۵۶
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۱ 01 November 2015

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان گفت: مانور تأمین سوخت نانوایی‌های همدان برگزار می‌شود.

به گزارش فارس،حمیدرضا متین درشورای پدافندغیر عامل درهمدان ازبرگزاری مانور تأمین سوخت نانوایی‌ها و مانور تامین نیروی برق مصرفی واحدهای نانوایی خبر داد و اظهار داشت: بیش از 60 درصد نانوایی‌ها همدان دوسوخته شده است.

وی برگزاری دوره آموزشی کوتاه‌مدت پدافند غیر عامل، تهیه و توزیع سی‌دی آموزشی، بازدید از مرکز تصفیه فاضلاب شهرک‌های صنعتی و... را از مهمترین اقدامات انجام شده در راستای پدافند غیرعامل بیان کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان در ادامه با اشاره به اینکه هلال احمر و پدافند غیر عامل هر دو در هم عجین شده‌اند، اظهار داشت: نفس کار هلال احمر همان پدافند غیرعامل است.

بهروز کارخانه‌ای با بیان اینکه هلال احمر و پدافند غیر عامل تغییرات و یکسری اختلافات در برخی روش‌ها دارند، افزود: در راستای پیشگیری، آمادگی، مقابله و بازسازی آموزش‌هایی ارائه می‌شود.

وی بیان کرد: سناریونویسی، مصون‌سازی، ایجاد آمادگی و ارزیابی عوامل خطر گزینه‌هایی هستند که موجب بروز آسیب‌های کمتری می‌شوند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان با بیان اینکه طرح دادرس در 200 مدرسه اجرا شده است و دانش‌آموزان کمک‌های اولیه را آموزش دیده‌اند، افزود: این مسئله که نمی‌دانیم پدافند غیرعامل چیست یک ضعف است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار