رييس پليس امنيت عمومي استان همدان ازشناسايي وتوقيف يک دستگاه خودرو سواري وکشف مبلغ 167ميليون و 200هزار ريال اسکناس جعلي دراستان خبر داد.
کد خبر: ۱۲۱۴۵۹
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۴ 31 October 2015

رييس پليس امنيت عمومي استان همدان از شناسايي و توقيف يک دستگاه خودرو سواري و کشف مبلغ 167 ميليون و 200 هزار ريال اسکناس جعلي در استان خبر داد.

به گزارش تابناک همدان ،سرهنگ "احمد رحيمي" در تشريح اين خبر گفت: در پي خبري مبني بر اينکه افرادي با يک دستگاه خودرو سواري پرايد در امر کالاي قاچاق و جعل اسکناس ايراني و توزيع آن فعاليت دارند ، موضوع به صورت ويژه در دستور کار اداره پشتيباني عمليات اطلاعاتي پليس امنيت عمومي استان همدان قرار گرفت.

وي افزود: در ادامه تحقيقات پليس مشخص شد تيم دو نفره اي از افراد ياد شده قصد انتقال اسکناس جعلي را از استان هاي همجوار به اين استان و در نهايت تهران را دارند که به منظور شناسايي و توقيف خودرو مذکور اکيپي از ماموران مجرب اين اداره به محورهاي مسير تردد آنها اعزام شدند.

اين مقام انتظامي اظهار داشت: ماموران پس از مدتي حضور در محل هاي ياد شده در نهايتخودرو مذکور را در ايست و بازرسي شهيد زارعي همدان شناسايي و با هماهنگي و همكاري اداره مبارزه با قاچاق كالا و ارز همدان خودرو را متوقف کردند.

سرهنگ رحيمي در ادامه بيان داشت: در بازرسي دقيق از خودرو توقيف شده مبلغ 167 ميليون و دويست هزار ريال انواع اسکناس هاي جعلي پانصد هزار ريالي (ايران چک)، ده ميليون ريالي (ايران چک) و صد هزار رياليکه به صورت ماهرانه اي در پشت صندلي عقب خودرو جاسازي شده بود کشف شد.

رييس پليس امنيت عمومي استان همدان در خاتمه يادآور شد: در اين عمليات دو نفر جاعل و قاچاقچي دستگير و به همراه اقلام کشف شده جهت سير مراحل قانوني تحويل اداره مبارزه با قاچاق كالا و ارز همدان شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار