تابناک آذربایجان غربی :فرماندار اشنویه در گفت وگو با خبرنگار کردپرس اظهار داشت: روز دوشنبه (۴آبان ماه) یک دانش آموزش ششم ابتدایی با حلق آویز کردن خود اقدام به خودکشی کرد و جان خود را از دست داد.
کد خبر: ۱۲۱۲۲۸
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۶ 31 October 2015

اسعد خضری افزود: به گفته پدر و مادر این دانش آموز، آنها هیچ گونه اختلافی نداشته اند و تنها قربانی این حادثه روز قبل از حادثه صحنه هایی از خودکشی را تلویزیون مشاهده کرده است و صبح روز حادثه در زمانی که کسی در خانه نبوده این دانش آموزی اقدام به شبیه سازی این صحنه ها کرده و جان خود را از دست داده است.

وی شایعه ها مبنی بر فشار آموزش و پرورش اشنویه بر این خانواده برای پرداخت کمک به مدرسه را ساختگی و غیر واقعی دانست و تصریح کرد: این شایعه ها تنها به اهداف سیاسی از سوی رسانه های بیگانه مطرح شده استکه ضربات روحی جبران ناپذیری به این خانواده داغدار زده است،

وی افزود: پدر و مادر این دانش آموز کارگر هستند و حتی در روز حادثه پول تو جیبی بیشتری از روزهای قبل در اختیار فرزند خود قرار داده بودند و خود آنها از شایعه های منتشر شده در خصوص علت خودکشی فرزندشان شوکه شده اند.
فرماندار اشنویه در ادامه خاطر نشان کرد: مدرسه محل تحصیل این دانش آموز اصلا درخواست پرداخت کمک هزینه از اولیاء و دانش آموزان را به صورت عمومی مطرح نکرده است و اگر این درخواست را نیز داشته باشد از طریق نامه به اولیائی که داری توانایی مالی هستند آن را مطرح می کند.

این مقام مسئول در شهرستان اشنویه از فراگیر شدن پدیده خودکشی در این شهرستان خبر داد و گفت: در شش ماه گذشته، شش نفر در این شهرستان خودکش کرده اند و بیشتر این خودکشی ها بدون دلیل خاصی بوده و تعجب این خانواده ها را به همراه داشته است.

وی در پایان افزود: در سطح شهرستان اشنویه اکییپ های مشاوره ای تشکیل شده است تا با ارائه مشاوره به خانوداه ها و مدارس این آسیب اجتماعی را کم رنگ کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار