کد خبر: ۱۲۰۴۱
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۷ 09 March 2015
فرهنگسرای شهید آوینی کرج روز دوشنبه در آیینی با حضور حجت‌الاسلام و الملسمین هادی صادقی معاون فرهنگی قوه قضاییه به بهره‌برداری رسید.
به گزارش ایرنا، علی ترکاشوند شهردار کرج در این آیین گفت: عملیات ساخت فرهنگسرای شهید آوینی اوایل سال 92 در زمینی به مساحت دوهزارو245 متر مربع و در سه طبقه در منطقه محروم و پرجمعیت کلاک واقع در حوزه خدماتی شهرداری منطقه 11 کرج آغاز شد.
وی بیان داشت: ساخت این مجموعه کمتر از دو سال به اتمام رسید که با بهره برداری از آن بخشی از نیازهای فرهنگی کلانشهرکرج تامین شده است.
ترکاشوند گفت: برای احداث این مجموعه که دارای 24 کلاس آموزشی هوشمند، کتابخانه ، قرائت خانه، سالن ورزش کودکان، سالن چند منظوره و اجتماعات و فضای فرهنگی هنری است، افزون بر 37 میلیارد ریال از اعتبارات مدیریت شهری کرج هزینه شده است.
شهردار کرج اظهار داشت: با بهره برداری از این مجموعه ، تعداد فرهنگسراهای این کلانشهر به 15 فرهنگسرا رسید.
وی با بیان اینکه مدیریت شهری کرج در کنارخدمات عمومی به شهروندان ، طرح های فرهنگی تخصصی و عمرانی را با جدیت دنبال می کند، گفت: برای پیشبرد برنامه های عمرانی و فرهنگی به حمایت مسوولان به ویژه قوه قضاییه نیاز داریم.
ترکاشوند بیان داشت: دراجرای برخی پروژه های عمرانی مانند ساخت تقاطع های غیر همسطح بدون حمایت دستگاه قضایی نمی توان به اجرا و تکمیل این پروژه ها امیدوار بود.
وی ادامه داد: به عنوان نمونه، امسال برای تملک اراضی دولتی در محدوده تقاطع بزرگ و غیرهمسطح حصارک که برروی آزاد راه کرج - قزوین در دست ساخت است با مشکل مواجه شدیم که با حکم قضایی موانع در مسیراجرای این پروژه برطرف شد.
ترکاشوند با بیان اینکه شهرداری بیش از200 وظیفه برعهده دارد، گفت: برای انجام موفق این وظایف ، به مشارکت مردم و همکاری دستگاه قضایی و ادارات نیاز است.
در این آیین شمار زیادی از مردم و مسوولان شهری، نمایندگان مردم کرج در مجلس شورای اسلامی و خانواده های معظم شهدا و جانبازان حضور داشتند.
منطقه کلاک در شرق کلانشهر کرج واقع است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار