فرماندار شوش یکی از اولویت های اصلی این شهرستان را راه اندازی مجدد کارخانه قند شمال خوزستان عنوان کرد و گفت:راه اندازی این کارخانه وارد مرحله اجرایی شده است.
کد خبر: ۱۲۰۱۸۲
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۱ 29 October 2015
رضا نجاتی در نشست ستاد اجرایی راه اندازی کارخانه قند در سالن اجتماعات این فرمانداری افزود:راه اندازی این کارخانه یک رویداد مهم اقتصادی در منطقه شمال خوزستان خواهد بود که نقش بسیار مهمی در اشتغال زایی ، رونق اقتصادی و نیز توسعه کشاورزی منطقه دارد.

وی افزود:با پیگیری بعمل آمده این کارخانه در حال بازسازی و راه اندازی مجدد می باشد.

نجاتی با بیان اینکه کارخانه قند شوش با رفع موانع ، نوسازی و بازسازی خطتولید در آینده وارد چرخه تولید خواهد شد گفت: راه اندازی مجدد این کارخانه موجب تولید و رونق اشتغال و به حرکت درآمدن چرخ اقتصاد در سطح شهرستان شوش خواهد شد.

فرماندارشوش گفت: تلاش دستگاههای اجرایی ایجاد شرایط لازم جهت افزایش تولید و اشتغال در شهرستان شوش می باشد و بر این اساس انتظار می رود تا دستگاه های ذیربط از هیچ گونه کوششی در این خصوص دریغ نکنند.

وی خواستار شتاب بخشی به روند بازسازی کارخانه قند شوش شد و عنوان کرد: هیات اجرایی با ارائه برنامه زمان بندی شده برای راه اندازی و احیای مجدد این کارخانه وارد عمل شوند.

نجاتی از تشکیل یک تیم متشکل از نمایندگان فرمانداری، دادگستری،صنعت،معدن وتجارت، تعاون ، کار و رفاه اجتماعی، نیروی انتظامی وجهاد کشاورزی به عنوان نمایندگان ستاد راه اندازی کارخانه قند شوش در جهت نظارت بر عملکرد ، پیشرفت کار ونحوه اجرای مراحل برنامه زمانبندی خبر داد.

وی با تاکید بر استفاده از نیروهای بومی منطقه در راه اندازی این کارخانه گفت:جذب نیرو در این کارخانه باید از طریق اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی شهرستان صورت گیرد.

رییس اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی شهرستان شوش نیز گفت: هرگونه جذب و بکار گیری نیرو در کارخانه قند شوش باید از طرق این اداره و مراکز کاریابی تحت نظارت اداره کار انجام شود.

سید ناصر حسینی اولویت جذب متقاضیان را بر اساس نوع نیاز شرکت و تاریخ ثبت نام در مراکز کاریابی عنوان کرد و گفت: هر گونه ثبت نام در خارج از این مراکز غیر قانونی بوده و اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان شوش تعهدی نسبت به ثبت نام متقاضیان در مراکز غیر رسمی و فاقد مجوز ندارد.

حسینی گفت: در صورت مشاهده مراکز غیر مجاز برابر قانون برخورد خواهد شد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار