کد خبر: ۱۲۰۱۶۸
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۵ 29 October 2015

دولت تصمیمی برای تغییر استاندار آذربایجان غربی ندارد

به گزارش امید صیادی خبرنگار خبرگزاری تابناک آذربایجان غربی ، دکترعابد فتاحی نماینده مردم شریف ارومیه و عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در جواب به این سوال و در مصاحبه اختصاصی تابناک آذربایجان غربی گفت:

در هر استان انتخاب استاندار از اهمیت بالایی برخوردار است. "اخیراً در مورد آقای مهندس سعادت استاندار استان آذربایجان غربی بحث هایی مطرح شده، که ممکن است سمت ایشان تغییر کند و من با قدرت و اطلاعاتی که دارم می گویم که آقای مهندس سعادت ، استاندار استان آذربایجان غربی باقی خواهد ماند و هیچ دلیلی برای گرفتن سمت ایشان نیست". دکتر فتاحی از تجربه بالا و مسئولیت پذیری مهندس سعادت نسبت به مردم استان آذربایجان غربی، رابطه خوب با اقوام و مذهب های مختلف استان گفت و محبوبیت ایشان بین مردم را از ویژگی های بارز مهندس سعادت برشمرد و خاطر نشان کرد "فعلا هیچ شخصی بهتر از آقای مهندس سعادت برای استانداری نیست".

چرا آقای رئیس جمهور به استان آذربایجان غربی سفر نمی کنند؟

آیا نمایندگان استان کم کاری می کنند؟

آیا استاندار استان ضعیف عمل می کند؟

 عابد فتاحی در ادامه این گفتگو و در پاسخ به این سوالات نیز گفت:

"علت نیامدن آقای دکتر روحانی رئیس جمهور اسلامی ایران به استان آذربایجان غربی نه ارتباطی به استاندار و نه به نمایندگان استان دارد بلکه آقای رئیس جمهور می خواهد با خبرهای خوش و دست پر به این استان سفر کنند".

دکتر فتاحی از سفر رئیس جمهور در نیمه دوم آذر ماه به استان آذربایجان غربی خبر داد و خاطر نشان کرد دکتر روحانی به زودی به این استان می آیند.

در ادامه دکتر فتاحی لازم به ذکر شد که نمایندگان ارومیه سه پروژه مهم و اساسی برای استان آذربایجان غربی تعریف کرده اند.

1 - احیای دریاچه ارومیه

2 - راه آهن سراسری عبور از ارومیه

3 - اتوبان ارومیه-تبریز-زنجان-تهران

که در هیچ کدام یک از پروژه ها نتوانستند به نتیجه مطلوبی برسند.

دکتر فتاحی در مورد وضعیت دریاچه ارومیه اظهار داشت:

"در حال حاضر ارومیه هیچ دریاچه ای ندارد .جنوب دریاچه کاملاٌ خشک شده است و در شمال دریاچه هم باتلاق هایی سبز رنگ وجود دارد و منتظر باران پاییزی هستیم که زودتر شروع شود و باعث رطوبت دار شدن نمک جنوب دریاچه ارومیه شود در غیر این صورت بادها و طوفان های نمک را خواهیم داشت. که این امر برای مردم شهر و محیط زیست بسیار مضر خواهد بود".


اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
هم ایستانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۷
به نظر من شاید با این تغییرات بار دیگه دکتر روحانی تو این استان رای بیاره وگرنه خدا میدونه چه بلایی سر این استان دارن میارن
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار