در راستای جذب استعدادها و شناسایی توانمندی‌های دانش آموزان در رشته دو ومیدانی همایش بزرگ استعدادیابیاین رشته در استادیوم آزادی کرمانشاه برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۸۷۷۳
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۲ 27 October 2015
در راستای جذب استعدادها و شناسایی توانمندی‌های دانش آموزان در رشته دو ومیدانی همایش بزرگ استعدادیابیاین رشته در استادیوم آزادی کرمانشاه برگزار شد.

همایش بزرگ استعدادیابی دو و میدانی پیش از ظهر امروز سه شنبه به حضور ۳۰۰ دانش آموز از مدارس استان در استادیوم آزادی کرمانشاه برگزار شد.

دبیر هیئت دو ومیدانی شهرستان کرمانشاه در این همایش، اظهار داشت: استان کرمانشاه تاکنون در رده‌های نونهالان و نوجوانان فرصتی برای عرضه اندام ورزشکاران در رده‌های مختلف دو ومیدانی نداشته اما این همایش فرصتی ارزشمند جهت شناسایی مستعدین این عرصه است.

حسین امیری در تشریح برگزاری این همایش افزود: قریب به ۳۰۰ دانش آموز از مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم در دو بخش دختران و پسران برای شرکت در این همایش اعلام آمادگی نموده و برترین‌های این دوره در هر رده معرفی و حائز دریافت مدال و حکم قهرمانی می‌شوند.

وی با بیان اینکه همایش مذکور در پی انعقاد تفاهم نامه همکاری با آموزش و پرورش ناحیه یک انجام شده، افزود: درصدد برگزاری همایش استعدادیابی در سایر نواحی هستیم و تاکنون رقابت‌ها در بخش‌های دو ۱۵۰۰ متر، ۳۰۰۰ متر، پرتاب وزنه، ۱۰۰ متر، ۳۰۰ مانع و پرش طول برگزار شده است.

دبیر هیئت دو ومیدانی شهرستان کرمانشاه در ادامه افزود: همایش استعدادیابی دو ومیدانی پسران در استادیوم آزادی و رده دختران نیز در سالن وحدت صورت گرفت.

وی از پایه گذاری مدرسه دو ومیدانی در کرمانشاه خبر داد و گفت: به زودی این مدرسه در استادیوم آزادی و استادیوم ۱۵خرداد برای پسران و دختران علاقه‌مند و مستعد پایه گذاری و فعال خواهد شد.

امیری بیان کرد:  ورزشکارن دو ومیدانی بزرگسال ما نیز هم اکنون مشغول کسب آمادگی لازم جهت حضور ارزشمند در مسابقات قهرمانی کشور هستند که بر اساس اعلام مسئولان بهمن ماه برگزار خواهد شد.

دبیر هیئت دو ومیدانی شهرستان کرمانشاه در پایان از اعزام ورزشکاران کرمانشاهی به رقابت‌های قهرمانی کشور صحرانوردی خبر داد و گفت: این مسابقات آذر ماه برگزار خواهد شد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار