رئیس پارک علم و فناوری استان خوزستان گفت: با امضای تفاهم‌نامه همکاری میان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان و پارک علم و فن‌آوری در برخی شهرهای این استان مراکز شکوفایی و خلاقیت راه‌اندازی می‌شود.
کد خبر: ۱۱۸۳۱۰
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۰ 26 October 2015
بابک مختاری رئیس پارک علم و فناوری استان خوزستان افزود: پارک علم و فن‌آوری استان خوزستان با 140 شرکت دانش‌بنیان در حوزه‌های مختلف برای تامین نیاز جامعه با هدف نیل به خودکفایی و تولید علم و ثروت، فعالیت می‌کند.

وی تصریح کرد: با توجه به ضرورت پرورش تفکر، اندیشیدن، خلاقیت، پرورش کودکان پرسش‌گر و دارای تفکر انتقادی، نهادینه کردن فرهنگ خلاقیت و نوآوری و به‌ کارگیری آن در تربیت کودکان و نوجوانان، همکاری میان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و پارک علم و فن‌آوری می‌تواند به نتایج خوبی دست یابد.

مختاری گفت: برگزاری کارگاه‌های آموزشی در مراکز کانون برای مربیان و کودکان و نوجوانان، راه‌اندازی مراکز شکوفایی و خلاقیت در شهرهای مختلف، تامین مراکز شکوفایی و خلاقیت و برگزاری مشترک مسابقه ایده‌پردازی برای حمایت از ایده‌های نوجوانان و مربیان خلاق از محورهای همکاری دو طرف در این تفاهم‌نامه است که در یک بازه‌ زمانی سه ساله اجرا خواهد شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار