سرمربی باشگاه بعثت کرمانشاه از روحیه بالای بازیکنان بعثت کرمانشاه و تلاش برای کسب 3 امتیاز در بازی مقابل شهرداری کاشان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۷۸۸۷
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۷ 26 October 2015
سرمربی باشگاه بعثت کرمانشاه از روحیه بالای بازیکنان بعثت کرمانشاه و تلاش برای کسب 3 امتیاز در بازی مقابل شهرداری کاشان خبر داد.

بهنام سراج در جمع خبرنگاران در خصوص بازی پیش رو مقابل شهرداری کاشان اظهارکرد: این بازی نیز مانند بقیه بازی‌هاست و ما با جدیت برای بازی مقابل شهرداری کاشان تمرین می‌کنیم، چرا که در بازی هایی که در کرمانشاه انجام می دهیم با حمایت هواداران پرشور کرمانشاهی محکوم به برد هستیم.

وی همچنین در خصوص دیدار هفته پیش تیمش مقابل مقابل اکسین البرز اظهارکرد: در بازی مقابل تیم اکسین البرز مقداری تیم ما تحت تاثیر حاشیه سازی کادر تیم اکسین البرز بود.

وی افزود: تیم اکسین البرز از قبل خود را برنده می دانست، اما وقتی نمی‌توانست در مقابل تیم بعثت کرمانشاه موفق عمل کند فشار زیادی را متحمل می شد و سعی داشتند با عوامل حاشیه ای شرایط بازی را تغییر دهندکه خوشبختانه داور مسابقه تحت تاثیر این حاشیه سازی ها قرار نگرفت و بسیار خوب سوت زد.

سرمربی بعثت کرمانشاه ادامه داد: بچه های ما نیز مقداری تحت تاثیر قرار گرفتند، اما در ادامه بسیار خوب جنگیدند و توانستند به بازی مسلط شوند و یک امتیاز را با وجود حاشیه های فراوان تیم اکسین البرز بدست آورند.

سراج خاطرنشان کرد: باید این را بدانیم که ما با پیروزی در بازی های خانگی و تساوی در بازی های خارج از خانه می توانیم صعود شیرینی را از مرحله اول داشته باشیم.

سراج در پایان ضمن دعوت از هواداران کرمانشاهی برای بازی پیش رو گفت: امیدوارم مانند بازیهای گذشته و حتی پرشورتر هواداران کرمانشاهی به ورزشگاه بیایند که بدون شک با حمایت آن‌ها می‌توانیم در بازی های آینده نیز پیروزی‌های خود را تداوم بخشیم و حداکثر امتیازها را کسب کنیم.

تیم فوتبال بعثت کرمانشاه چهارشنبه همین هفته (ششم آبان) راس ساعت 15در ورزشگاه 15هزارنفری 15خرداد کرمانشاه به مصاف شهرداری کاشان می رود.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار