در حمایت از اقدام تلافی جویانه سپاه پاسداران علیه رژیم اشغالگر قدس
صبح امروز با تجمعی خودجوش کارکنان ستادی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در حمایت از حملات موشکی و پهپادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به سرزمین‌های اشغالی با حضور در سپاه فتح استان ، حمایت قاطع خود را اعلام کردند.
کد خبر: ۱۱۶۲۴۵۹
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۸ 14 April 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، جمعی از فرهنگیان ستادی اداره کل آموزش و پرورش استان با حضور در جلوی فرماندهی سپاه فتح استان در شهر یاسوج از حمله پهپادی و موشکی سپاه پاسداران به سرزمین‌های اشغالی حمایت کردند.

فرهنگیان در این تجمع با سردادن شعار‌های الله اکبر، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا و با در دست داشتن پرچم‌های مقدس جمهوری اسلامی ایران و جبهه مقاومت و پلاکارد‌های «نصر من الله و فتح قریب» حمایت خود را از حملات مقتدرانه پهپادی سبزپوشان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه رژیم اشغالگر قدس را اعلام کردند.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در این اجتماع خودجوش گفت: فرهنگیان استان در هر شرایطی در راستای فرامین مقام معظم رهبری و حمایت از مردم مظلوم فلسطین آمادگی خود را جهت پشتیبانی از سپاه پاسداران اعلام می‌کند و در هر شرایط و زمانی که بخواهند آموزش و پرورش و فرهنگیان سراسر استان همانند هشت سال دفاع مقدس آماده هر گونه جانفشانی هستند.
محمد جمالی افزود: به نمایندگی از جامعه فرهنگیان استان به پاس قدردانی از رشادت‌ها و احساس غروری که شب گذشته سپاه پاسداران به ملت ایران و جهان اسلام هدیه کردند در سپاه فتح حضور پیدا کردیم تا مراتب تقدیر و تشکر فرهنگیان و دانش اموزان سراسر استان را اعلام نماییم.

معاون هماهنگ کننده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد هم از اعلام همبستگی جامعه فرهنگیان با سپاه تقدیر کرد و گفت: مجموعه سپاه پاسداران و کلیت نظام مجموعه‌ای است که از بطن مردم شکل گرفته است و جوانانی که امروز با افتخار در حوزه دفاعی سرامد هستند دست پروده همین قشر فرهنگی و معلمین هستند.

سرهنگ سعید برومند زاده افزود: به وجود قشر فرهنگی فرهیخته در استان کهگیلویه و بویراحمد افتخار می‌کنیم و همه قشر نخبگانی ما در سپاه و دیگر ارگان‌ها برخواسته از تفکر و تربیت معلمان و آموزش و پرورش است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار