سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان با اشاره به اینکه دیدار تیمش مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی فوق‌العاده جذاب بود، گفت: تیم‌ها در لاک دفاعی نبودند و موقعیت‌های خوبی داشتند.
کد خبر: ۱۱۶۱۶۳۴
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۰ 07 April 2024

به گزارش تابناک کرمان، محرم نویدکیا، سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل استقلال که با نتیجه دو بر دو در ورزشگاه آزادی برگزار شد، اظهار کرد: بازی فوق‌العاده جذابی بود و استقلال در نیمه اول تا حدودی از تیم ما بهتر بود و موقعیت‌های بهتری به ویژه شوت‌های در چارچوب داشت و در مجموع تیم بهتری بود.

وی افزود: در نیمه دوم ما با اعتماد به نفس بیشتری بازی را ادامه دادیم و موقعیت‌های خوبی داشتیم و از جمله بازی‌هایی بود که دوست داشتم چرا که تیم‌ها دوست داشتند موقعیت‌سازی کنند و در لاک دفاعی نباشند و تماشاگران از تماشای بازی لذت ببرند.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان با اشاره به اینکه نتیجه تساوی عادلانه بود و هر دو تیم این شانس را داشتند که برنده شوند، عنوان کرد: بحث‌هایی که در مورد دفاعی بودن استقلال بود امروز برعکس بود و تیمی هجومی نشان داد و امیدوارم همه از تماشای بازی لذت ببرند.

نویدکیا در مورد اینکه برداشت‌هایی از کنایه به جواد نکونام در صحبت‌های قبلی وی ایجاد شد، تصریح کرد: اصلا اهل تیکه و حرف زدن در لفافه نیستم. نکونام دوست خیلی خوب من است و شاید دیدگاه فوتبالی ما متفاوت باشد. نظر فوتبالی خود را گفتم و در سپاهان یک نگرش فوتبالی داشتم و در مس رفسنجان هم نگرش خود را دارم. برخی گفتند فکر نمی‌کنید این نگرش به درد فوتبال ایران نمی‌خورد؟ گفتم اگر نیامدند دنبالم در خانه می‌نشینم. من در مورد کسی صحبت نکردم و دیدگاه خود را در مورد فوتبال گفتم.

وی افزود: تیمی که می‌تواند صدرنشین باشد فقط نمی‌تواند کار دفاعی انجام دهد. بحث‌های رقابتی بین چند تیم بالای جدول وجود دارد و من در مورد کسی اظهار نظر نمی‌کنم.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان درباره شکست استقلال توسط تیمش در جام حذفی و کسب تساوی در ورزشگاه آزادی مقابل این تیم، عنوان کرد: ما یک مساوی گرفتیم و اگر پیروز می‌شدیم خیلی جذاب‌تر بود. سعی کردیم بازی خود را انجام دهیم و دوست دارم تیمم جسور بازی کند و موقعیت‌سازی کند و اصلا سبک تدافعی برای نتیجه صفر، صفر را دوست ندارم. دوست دارم وقتی هوادار به ورزشگاه می‌آید از تماشای مسابقه لذت ببرد.

نویدکیا درباره هدفگذاری مس رفسنجان تا پایان فصل جاری لیگ‌برتر و جام حذفی، توضیح داد: باید واقع‌بینانه در مورد مس رفسنجان صحبت کنیم و به صرف کسب چند نتیجه نمی‌توان اظهار نظر کرد. باید بدانیم که شرایط بدی در نیم فصل اول داشتند و از ۱۵ بازی هشت بازی را باخته بودیم و این مسئله خطرناک بود. زمانی که به تیم اضافه شدم فکر می‌کردم توقع از من نگه داشتن تیم در لیگ برتر است و با توجه به اینکه می‌دانستم تیم مس رفسنجان کیفیت خوبی دارد هدایت آن را قبول کردم و می‌دانم بازیکنان خیلی خوبی داریم و می‌توانیم رقابت کنیم. باید خیلی منطقی و سخت رقابت کنیم و بتوانیم در نیمه بالای جدول قرار گیریم.

وی افزود: در مورد جام حذفی نیز اتفاقات فوتبالی اثرگذار است و باید ببینیم چه اتفاقی رقم می‌خورد.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در مورد رفتار‌های حامد لک در دیدار مقابل استقلال، بیان کرد: حامد لک در ظاهر یک مقدار شاید تند باشد، اما واقعا بچه خوش قلبی است و تا قبل از اینکه به مس اضافه شوم فکر نمی‌کردم حامد لک تا این حد خوش قلب باشد. یکی دو تا از هواداران استقلال من را صدا زدند و گفتند که گویا حامد لک چیزی گفته است. من از آن‌ها معذرت خواهی کردم و باز هم از هواداران معذرت خواهی می‌کنم و با حامد هم صحبت کردم و گفت با هواداران نبوده است و با فرد دیگری بگو مگو داشته است.

برچسب ها: کرمان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار