امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه ابهت آمریکا در جهان شکسته شده است، گفت: سفارتخانه‌های هر کشور، مراکز سیاسی هر کشور در کشور‌های دیگر دارای مصونیت است و حمله به سفارت ایران در روز‌های گذشته و شهادت مستشاران کشورمان کاملا محکوم می‌شود.
کد خبر: ۱۱۶۱۴۱۳
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۶ 06 April 2024

به گزارش تابناک زنجان، آیت‌الله علی خاتمی امروز (جمعه ۱۷ فروردین‌ماه) در خطبه‌های این هفته نماز جمعه زنجان، با اشاره به حضور مردم در راهپیمایی‌ها بی‌نظیر روز قدس، اظهار کرد: قدرت قدس امروز یعنی ایران، حزب الله لبنان یعنی اندیشه امام، قدرت یمن یعنی اندیشه امامین انقلاب.

وی با تقدیر و تشکر از حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس که از همه اقشار استان حضور داشتند، گفت: روز قدس روز دفاع از مظلوم، روز مبارزه با استکبار است، شرکت در راهپیمایی این روز قوت قلبی برای مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین بود.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه آمریکا دشمن مشترک همه مسلمانان و همه ادیان است، گفت: آمریکا اعتقادی به ادیان ندارد و جز خود، کسی را نمی‌بیند.

وی بیان کرد: آمریکا و رژیم صهیونیستی با این جنایت و خیانت خود باعث شدند تا طوفان‌الاقصی و موضوع فلسطین در افکار عمومی بیشتر خود را نشان دهد.

خاتمی در ادامه با اشاره به اینکه ۲۰ فروردین یکی از روز‌های غرورآفرین ایران و روز ملی فناوری هسته‌ای است، یادآور شد: در این ایام آمریکا در نظر خود با کشور ما قطع ارتباط کرد، اما کشور ما هر لحظه به پیشرفت رسید.

وی با اشاره به اینکه ابهت آمریکا در جهان شکسته شده است، افزود: سفارتخانه‌های هر کشور، مراکز سیاسی هر کشور در کشور‌های دیگر دارای مصنویت است و حمله به سفارت ایران در روز‌های گذشته و شهادت مستشاران کشورمان کاملا محکوم می‌شود.

امام جمعه زنجان ادامه داد: ۲۱ فروردین سالروز شهادت امیر سرافراز ارتش جمهوری اسلامی سپهبد صیاد شیرازی است و باید گرامی داشته شود.

وی همچنین با اشاره به روز افتتاح حساب ۱۰۰ امام و تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیز در موضوعات مقاوم‌سازی مسکن روستایی، مسکن محرومان و عرصه‌هایی همانند زلزله خوی قدم‌های بلندی برداشته‌اند.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار