امام جمعه خرم‌دره گفت: فعال‌سازی تعاونی‌های واقعی یکی از راهکار‌های گسترش مشارکت مردم در اقتصاد است.
کد خبر: ۱۱۶۱۴۱۱
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۵ 06 April 2024

به گزارش تابناک زنجان، حجت‌الاسلام حسین‌علی زاهدی‌پور با اشاره به شعار سال و توجه مقام معظم رهبری در شعار امسال به موضوع تولید با مشارکت مردم، اظهار کرد: امروز در جنگ اقتصادی هستیم و برای پیروزی در این جنگ نیاز به بسیج عمومی داریم.

وی با بیان اینکه مردمی‌سازی اقتصاد بهترین راهکار برای رشد اقتصاد در کنار مقابله با تحریم‌ها است، افزود: بسیاری از محدودیت‌های مربوط به تحریم در اقتصاد مردمی وجود ندارد و یا کم است.

این مسئول با توضیح اینکه زمینه‌های مشارکت در اقتصاد بسیار وسیع است، متذکر شد: بنا بر فرمایش مقام معظم رهبری در دیدار با تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی از صنایع بزرگی مثل نفت، مثل گاز، مثل فولاد بگیرید، تا مثلاً صنایع‌دستی امکان مشارکت مردم وجود دارد لذا سرمایه‌های مردم، ذهن مردم، دست‌های توانای مردم، سرانگشتان فعال و مبتکر مردم می‌تواند فعال شود و کار کند که در نتیجه اشتغال زیاد و فقر کمتر خواهد شد.

امام جمعه خرم‌دره با یادآوری اینکه رقابت سالم و مبارزه با رانت در حوزه تولید، پیش نیاز اساسی رشد تولید و مردمی‌سازی اقتصاد نیز بهترین روش برای ارتقای تولید است، گفت: دولت همچنین برای تحقق شعار سال باید روند خصوصی‌سازی را با سرعت هر چه بیشتر اصلاح کند.

وی با تاکید بر اینکه فعال‌سازی تعاونی‌های واقعی یکی از راهکار‌های گسترش مشارکت مردم در اقتصاد است، خاطرنشان کرد: از دولت انتظار می‌رود به فکر تجربه شکست‌خورده واحد‌های کوچک تولیدی نباشد؛ چرا که صرفاً تزریق نقدینگی به اقتصاد را به دنبال داشته و عامل تورم است ضمن آن که منابع مالی کشور را هدر می‌دهد.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار