منتخب مردم رودسر واملش در مجلس شورای اسلامی
کد خبر: ۱۱۶۱۲۴۶
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۵ 04 April 2024

به گزارش خبرنگارتابناک گیلان محمد علیجانی در ضیافت افطار فرمانداری شهرستان رودسر، با اشاره به برگزاری انتخاب پرشور در 11 اسفندماه سال 1402، اظهار کرد: رقابت ها تمام شده و اکنون وار فاز رفاقت شده ایم.
وی با بیان اینکه اخلاق و ادب و معرفت باید سرلوحه مسئولان قرار گیرد، افزود: مردم به وظیفه خود عمل کردند و اکنون وظیفه ماست که به عنوان مدیران استانی و شهرستانی به مردم خدمت کنیم، زیرا خدمتگزاری عالی ترین سرنوشت برای انسان است.
منتخب مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی از مدیران خواست برای خدمت بی منت تلاش کنند و گفت: مدیران باید از سه مولفه تخصص، تعهد و روحیه خدمت برخوردار باشند.
علیجانی با بیان اینکه با انتصابات شتاب زده مخالف هستم، تصریح کرد: انتصاب مدیران باید براساس تخصص، تعهد و روحیه خدمت باشد.
وی ادامه داد: مردم در انتخابات گذشته به مشروعیت نظام رای دادند و اکنون وظیفه ماست که با کار شبانه روزی، گره از مشکلات مردم باز کنیم.
منتخب رودسر و املش در مجلس با اشاره به عقب ماندگی های شهرستان رودسر در بخش آب و برق و گاز و مخابرات و...، تاکید کرد: بدهکار مردم هستیم و باید کمبودها را جبران کنیم.
وی گیلان را قطب کشاورزی دانست و یادآور شد: بالاترین ظرفیت را برای گردشگری داریم؛ این در حالی است که گردشگری سومین صنعت پردرآمد دنیا محسوب می شود و باید از ظرفیت گردشگری در کنار کشاورزی بهره ببریم.
علیجانی با اشاره به دیدار منتخبان مجلس شورای اسلامی با رئیس جمهور، خاطرنشان کرد: در این دیدار، مشکل آب شهرستان رودسر را به رئیس جمهور انتقال دادم و پیگیر موضوع هستم. برای تحقق شعارهای انتخاباتی تلاش می کنم؛ البته این شعارها محقق نمی شود، مگر فضای همدلی و همراهی و صلح و صفا و آرامش را در شهرستان فراهم کنیم و ظرفیت های بالقوه را به بالفعل برسانیم.
وی وحدت را محور توسعه منطقه دانست و یادآور شد: مجلس در راس امور بوده و لذا باید از ظرفیت نمایندگی به نفع مردم استفاده کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار