امام جمعه شهرستان ابهر گفت: در شش ماه سپری‌شده از عملیات طوفان‌الاقصی، رژیم صهیونیستی نه‌تن‌ها به اهداف خود نرسیده است، بلکه در سایه مقاومت مردم فلسطین، در وضعیت اسفناکی قرار دارد.
کد خبر: ۱۱۶۱۰۳۱
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۹ 02 April 2024

به گزارش تابناک زنجان، حجت‌الاسلام سعید مرادپور در گفتگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به آغاز عملیات طوفان‌الاقصی در هفتم اکتبر و گذشت شش ماه از این عملیات، اظهار کرد: آنچه اکنون توسط رژیم صهیونیستی می‌بینیم، جنایت، کشتار و فشار علیه مردم مظلوم غزه است.

وی با توضیح اینکه رژیم صهیونیستی شش ماه است که در حال جنگ با مردم بی‌دفاع غزه است، اما هیچ دستاوردی نداشته است، ادامه داد: برخی در جنگ رسانه‌ای به نفع جبهه استکبار، شیطنت‌هایی می‌کنند و در تلاش برای کمرنگ کردن پیروزی‌های جبهه مقاومت هستند؛ اما باید بدانیم کشتن انسان‌ها در جنگ، آن هم انسان‌های بی‌گناه، به معنی پیروزی نیست.

مرادپور با بیان اینکه قضیه فلسطین قضیه‌ای نیست که از ۱۵ مهر شروع شده و سابقه چندانی نداشته باشد، گفت: رژیم غاصب صهیونیستی بیش از ۷۰ سال است که خانه و کاشانه و خاک مردم فلسطین را غصب کرده و مردم فلسطین سال‌هاست در حال دفاع از خود هستند.

امام جمعه ابهر با اشاره به ثمرات عملیات طوفان‌الاقصی، بیان کرد: جبهه مقاومت با انجام این عملیات طرح‌ها و معادلاتی را که اسرائیلی‌ها برای ایران و فلسطین داشتند برهم زد و سه رکن اساسی رژیم صهیونیستی را که شامل بازدارندگی دفاعی و امنیتی، کشاندن حمله به داخل زمین دشمن و زدن ضربه سریع و جنگ فرسایشی است، هدف قرار داد.

وی با اشاره به اینکه حماس در این عملیات در همان روز‌های اول به هدف خود رسید تا جایی که سه رکن اصلی رژیم صهیونیستی را به هم زد و ضربات سهمگینی به امنیت آن کشور وارد کرد، افزود: هدف رژیم صهیونیستی نابود کردن غزه و آزادی اسرا بدون باج دادن است که در این شش ماه رژیم صهیونیستی نه‌تن‌ها به اهداف خود نرسیده است، بلکه در سایه مقاومت مردم فلسطین، رژیم صهیونیستی در وضعیت اسفناکی قرار دارد.

مرادپور با بیان اینکه رژیم صهیونیستی برای جبران شکست‌هایش به کشتن انسان‌های بی‌گناه رو آورده است، گفت: در نظرسنجی اخیر ۷۵ درصد مردم غزه موافقت خود را با عملیات طوفان‌الاقص اعلام کرده‌اند و این امر در حالی است که این روز‌ها مردم غزه تحت شدیدترین فشار‌ها قرار داشته‌اند و هر روز شاهد از دست دادن عزیزان خود هستند.

او با اشاره به در پیش رو بودن روز قدس، بیان کرد: روز قدس امسال حساسیت دو چندانی دارد و مردم بار دیگر با شرکت با شکوه در راهپیمایی این روز، حمایت و پشتیبانی خود را از ملت مظلوم فلسطین اعلام خواهند کرد.

امام جمعه ابهر با اشاره به شهادت جمعی از پاسداران رشید اسلام در حمله به کنسولگری ایران در دمشق، گفت: دشمنان باید بدانند این حملات بی‌پاسخ نخواهد ماند.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار