استاندار مازندران با ذکر این نکته که برای توسعه چند بعدی مازندران به نخبگان دانشگاهی نیاز مبرم داریم، اظهار کرد که مازندران در بخش کشاورزی، صنایع بسته بندی و رونق صنایع دستی به حضور جدی تر چهره های دانشگاهی نیاز دارد.
کد خبر: ۱۱۶۰۶۰۶
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۳ 29 March 2024

سید محمود حسینی پور استاندار مازندران روز پنجشنبه در جلسه شورای آموزش عالی استان در دانشگاه مازندران، بیان داشت:

بر اساس آمار رسمی که در اسفند ماه سال گذشته منتشر شد تورم این استان پایین تر از میانگین کشوری اعلام شد. 

 

 

سرمایه گذاران کشاورزی مازندران را به سمت صنعتی شدن سوق دهند  

 

وی اظهار داشت: در این دولت نرخ بیکاری در مازندران به شدت کاهش یافت و در حال حاضر اشتغال جوانان تحصیل کرده از اولویت های استان محسوب می شود.

حسینی پور با بیان این مطلب که جوانان تحصیل کرده نباید فقط به فکر کار دولتی باشند، ادامه داد: متناسب سازی رشته های دانشگاهی با نیازهای هر منطقه یک ضرورت جدی است.

وی افزود: تدوین طرح آمایش آموزش عالی و سند تحول آموزشی در استان آغاز شد و متناسب سازی رشته ها با نیازهای هر شهر مازندران باید هر چه زودتر تدوین شود.

استاندار مازندران با ذکر این نکته که برای توسعه چند بعدی مازندران به نخبگان دانشگاهی نیاز مبرم داریم، خاطرنشان کرد: مازندران در بخش کشاورزی، صنایع بسته بندی و رونق صنایع دستی به حضور جدی تر چهره های دانشگاهی نیاز دارد.

نماینده عالی دولت در مازندران، افزود: کشاورزی مازندران باید به دست مردم سپرده شود و سرمایه گذاران کشاورزی مازندران را به سمت صنعتی شدن سوق دهند. 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار