مدیرکل راهداری و حمل و نقل جادهای خوزستان از جابجایی بیش از ۱۱۳ هزار مسافر از پایانه‌های مسافربری خوزستان در ۱۰ روز گذشته خبر داد.
کد خبر: ۱۱۶۰۱۹۶
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۲ 24 March 2024

تابناک خوزستان: محمد جولانژاد اظهار کرد: طرح نوروزی از ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۲ آغاز شد و از اغاز این طرح تا ۴ فروردین تعداد ۱۱۳ هزار و ۵۳۷ مسافر با انجام ۱۶ هزار و ۱۴۷ سفر از پایانه‌های مسافربری استان جابجا شدند که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته کاهش ۲۵ درصدی را نشان می‌دهد.

وی تقارن نوروز و ماه مبارک رمضان را علت کاهش سفرهای نوروزی عنوان کرد و افزود: در این بازه زمانی ۷۵ هزار و ۱۸۳ مسافر درون استانی و ۳۸ هزار و ۳۵۴ مسافر برون استانی از پایانه‌های مسافربری استان جابجا شده‌اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان بیان کرد: از ابتدای اجرای طرح تاکنون نظارت بر عرضه بلیط و کنترل ناوگان همچنین انطباق مشخصات مسافران با صورت وضعیت صادره شده به صورت مستمر انجام شده و میز خدمت و رسیدگی به شکایات نیز در تمامی پایانه‌های مسافربری استان برپا شده است.

جولانژاد تاکید کرد: امیدوار هستیم با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و همکاری شرکت‌های حمل و نقل عمومی، ناوگان برای موج بازگشت مسافران نوروزی نیز تامین شود.

منبع/ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار