مدیر کل انتقال خون استان فارس با تاکید بر اینکه شهروندان نوع‌دوست و اهداکنندگان خون، بیماران نیازمندان خون را در روز‌های آغازین سال جدید فراموش نکنند، گفت: با توجه به نیاز مستمر به خون و فرآورده‌های خونی در ایام نوروز، اتوبوس‌های سیار انتقال خون در سه محور گردشگری، حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) و یک معبر شهری مستقر می‌شوند.
کد خبر: ۱۱۵۹۹۴۹
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۰ 22 March 2024

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: مدیر کل انتقال خون استان فارس با تاکید بر اینکه شهروندان نوع‌دوست و اهداکنندگان خون، بیماران نیازمندان خون را در روز‌های آغازین سال جدید فراموش نکنند، گفت: با توجه به نیاز مستمر به خون و فرآورده‌های خونی در ایام نوروز، اتوبوس‌های سیار انتقال خون در سه محور گردشگری، حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) و یک معبر شهری مستقر می‌شوند.
مجید اکبرزاده با اشاره به اینکه هم پوشانی رمضان و عید نوروز موجب کاهش مراجعات مردمی و کاهش ذخایر خونی استان شده است ، از مردم درخواست کرد با ۲۰ دقیقه وقت‌گذاری و مراجعه به این پایگاه های سیار، جان سه بیمار نیازمند به خون را نجات دهند.
مدیرکل انتقال خون استان فارس اظهار کرد: اتوبوس سیار انتقال خون دیروز و روز یکم فروردین در محور حافظیه از ساعت هشت صبح تا ۱۳ حضور داشت و امروز و دومین فروردین، اتوبوس‌های سیار از ساعت ۱۸ الی ۲۳ در حرم مطهر شاه چراغ (ع) مستقر می‌شود.
همچنین گروه خونگیری با اتوبوس سیار انتقال خون ، پنجم فروردین از ساعت ۹ صبح تا ۱۴ در باغ ارم و ششم فروردین از ساعت ۹ تا ۱۴ ظهر در باغ عفیف‌آباد حضور خواهند داشت.
اکبرزاده افزود: همچنین اتوبوس‌های سیار خون‌گیری، هفتم فروردین از مقابل مجموعه رستوران‌های هفت خوان واقع در بلوار آیت‌الله ربانی از ساعت ۹ صبح تا ۱۴ و در روز‌های هشتم و نهم فروردین از ساعت ۹ صبح تا ۱۴ در تخت جمشید مستقر می‌شوند.
وی ادامه داد: در ایام نوروز و با توجه به افزایش سفر در این ایام و افزایش آمار تصادفات و تلفات جاده‌ای، افزایش مصرف فرآورده‌های خونی را شاهد خواهیم بود.
مدیرکل انتقال خون استان فارس تاکید کرد: با توجه نیاز مبرم به همه گروه‌های خونی، مردم در اسرع وقت به پایگاه‌های اهدا خون مراجعه کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار