استاندار ایلام؛
استاندار ایلام گفت : افق پیش‌روی استان در حوزه گردشگری و صنایع دستی امیدبخش است و در سال سال گذشته استان ایلام، استان،نوظهور گردشگری در کشور شناخته شد.
کد خبر: ۱۱۵۹۷۸۷
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۷ 21 March 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ بهرام نیا در آیین افتتاح نمایشگاه صنایع دستی بیان کرد : از تاریخ ۲۲ اسفند تا ۲۷ اسفند سال ۱۴۰۱، ۵ هزار و ۵۴۸ گردشگر در استان اقامت داشتند که این آمار در سال ۱۴۰۲ در مقطع زمانی ذکر شده به ۱۱ هزار و ۵۸۵ گردشگر رسید که رشد ۵۲ درصدی گردشگران را نشان می‌دهد.

 وی افزود : رشته صنایع‌دستی گویای هنرنمایی صنعتگران استان است که از هر پنجه این صنعت‌گران هنر می‌بارد و تاریخ و هویت استان و هنر و هنرنمایی مردم استان را در سطح کشور معرفی می‌کنند.

بهرام نیا ادامه داد : هر قدر ما به عنوان کارگزاران دولت و خدمت‌گذاران مردم حمایت خود را از صنعت‌گران بیشتر کنیم به‌طور قطع تولیدات نیز بیشتر می شود و این افزایش تولیدات نیز حرکت در مسیر تحقق شعار سال ۱۴۰۳ خواهد بود.

وی تاکید کرد : استان ایلام ظرفیت‌های بالقوه‌ای دارد که با مشارکت مردم و حمایت و پشتیبانی مسئولان این ظرفیت‌ها بالفعل خواهد شد.

استاندار ایلام خاطرنشان کرد : توجه به بحث صنایع‌دستی و گردشگری، اشتغال، رونق اقتصادی و توسعه را به دنبال دارد و در سفره مردم تاثیر خود را نشان خواهد داد./ع

 

بیشتر بخوانید :

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار