کد خبر: ۱۱۵۹۳۳۳
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۱ 17 March 2024

به گزارش تابناک مازندران ، رئیس کل دادگستری استان مازندران با حضور در منزل مادر شهید مدافع حرم "محمود رادمهر" با خانواده معظم این شهید گرانقدر دیدار و گفتگو کرد.
بر اساس گزارش روابط عمومی دادگستری استان مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدصادق اکبری در این دیدار اظهار کرد: شهدا، جانبازان و ایثارگران از خون خود گذشتند تا این نظام و انقلاب پایدار بماند و بر همه ما واجب است از این دستاوردهای گرانقدر حراست و پاسداری کنیم.
رئیس کل دادگستری مازندران با بیان اینکه فرهنگ ایثار و شهادت باید به نسل جوان انقلاب منتقل شود، بر لزوم تکریم خانواده معزز شهدا تاکید کرد و افزود: احترام جامعه نسبت به خانواده‌های معزز شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران نشان دهنده پایبندی و احترام به ارزش‌های دینی و مذهبی است.
حجت الاسلام والمسلمین اکبری دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران را یک وظیفه دانست و گفت: شهدا و ایثارگران مظهر صلابت این مرز و بوم هستند و لازم است در راستای گرامیداشت یاد و خاطره شهداء و فرهنگ ایثار و شهادت از همه ظرفیت ها بهره گیری شود.
گفتنی است معاون منابع انسانی و امور فرهنگی و رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری استان مازندران نیز در این دیدار رئیس کل دادگستری مازندران را همراهی کردند. 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار