ثبت‌نام در نوبت دوم آزمون سراسری از سه‌شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳ و تنها از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آغاز می‌شود .
کد خبر: ۱۱۵۹۳۱۰
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۴ 17 March 2024

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: ثبت‌نام در نوبت دوم آزمون سراسری از سه‌شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳ و تنها از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آغاز می‌شود و یکشنبه ۱۲ فروردین به پایان می‌رسد.
داوطلبان واجد شرایط می‌توانند در مهلت مقرر برای شرکت در این آزمون ثبت‌نام کنند.
دفترچه راهنمای ثبت‌نام هم‌زمان با شروع ثبت‌نام از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان در دسترس قرار خواهد گرفت.
هزینه ثبت‌نام در این آزمون مبلغ دو میلیون و ۸۰ هزار ریال (۲۰۸ هزار تومان) است که داوطلبان پس از تکمیل اطلاعات در سامانه باید بصورت الکترونیکی پرداخت کنند.
منظور از ثبت‌نام در ۲ گروه آزمایشی بدین صورت است که داوطلب می‌تواند علاوه بر انتخاب یکی از گروه‌های آزمایشی (علوم ریاضی و فنی یا علوم تجربی یا علوم انسانی) به عنوان گروه آزمایشی اصلی، صرفاً در یکی از گروه‌های آزمایشی هنر و یا زبان‌های خارجی نیز متقاضی شود؛ به عبارت دیگر، نمی‌توان به طور هم‌زمان، در گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی و علوم انسانی ثبت‌نام کرد.
به دلیل هم‌زمانی نوبت برگزاری آزمون گروه‌های آزمایشی هنر و زبان‌های خارجی، داوطلبان تنها مجاز به ثبت‌نام در یکی از گروه‌های آزمایشی هنر و یا زبان‌های خارجی هستند.
نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ برای پذیرش در رشته‌های با آزمون در دوره‌های روزانه، نوبت دوم (شبانه)، نیمه‌حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، دانشگاه پیام‌نور، مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی و رشته‌های تحصیلی با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی، تیر سال آینده برگزار می‌شود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار