معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی، از شناسایی و تعطیلی هفت مرکز غیرمجاز زیبایی در شیراز از ابتدای اسفند امسال تاکنون خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۹۱۱۸
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۶ 16 March 2024

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: دکتر مهرداد شریفی گفت: با پیگیری و تلاش‌های کارشناسان اداره نظارت و کمیسیون ماده ۱۱ تعزیرات حکومتی امور بهداشتی درمانی دانشگاه، هفت مرکز غیر مجاز ارایه دهنده خدمات زیبایی از ابتدای اسفند سال جاری تاکنون در شیراز شناسایی و تعطیل شده است.
او با تاکید بر اینکه هر گونه خدمات پزشکی بدون حضور پزشک، حتی در مراکز دارای مجوز، اقدام غیرقانونی و مخاطره آمیز است، افزود: همه مکان‌های ارایه دهنده خدمات پزشکی، باید مجوز قانونی و تابلوی معتبر داشته باشند.
دکتر شریفی ادامه داد: دخالت افراد بدون صلاحیت در امور سلامت، به لحاظ قانونی تخلف و جرم محسوب شده و با افراد خاطی برابر قانون برخورد می‌شود.
این مقام مسوول در دانشگاه اظهار کرد: مراجعه شهروندان به مراکز غیر مجاز زیبایی که اغلب در منازل مسکونی و به صورت غیرمجاز در حال فعالیت هستند، منجر به ایجاد آسیب و صدمات جبران ناپذیر می‌شود.
معاون درمان دانشگاه توصیه کرد: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف در حوزه درمان، می‌توانند موضوع را با شماره تلفن‌های ۱۹۰ و ۱۸۱۹، به صورت شبانه‌روزی گزارش دهند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار