معاون خدمات شهری شهرداری اهواز با اشاره به آبگرفتگی برخی محلات شهر در پی بارندگی شب گذشته از تلاش برای رفع آبگرفتگی‌ها تا ظهر امروز خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۹۰۷۲
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۸ 16 March 2024

تابناک خوزستان: علی شمسی اظهار کرد: از دیشب حدود ۴۰ میلیمتر بارندگی در اهواز رخ داده است که ۱۰ میلیمتر از این بارندگی حدود ساعت ۶ صبح اتفاق افتاده است. در پی بارندگی‌ها در هر منطقه شهرداری، سه چهار نقطه دچار آبگرفتگی شده‌اند و تلاش بر این است که تا ظهر امروز آبگرفتگی این نقاط رفع شود و در حال رساندن ماندآب به حداقل زمان هستیم.

وی افزود: در حال حاضر در بلوار سردار هاشمی، شهرک دانشگاه، خیابان ادهم، زیرگذر شریعتی، مسجدالرحمان و خیابان انقلاب، کوی گلدشت، نبش ۴۵ متری شهرداری، کوی رمضان و ۲۰ متری کارمندی آبگرفتگی وجود دارد.

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز با اشاره به اقدامات انجام شده برای جلوگیری از ورود آب به منازل گفت: در هیچ جایی از شهر اهواز آب وارد منازل شهروندان نشده است.

وی بیان کرد: آبگرفتگی فعلی، تردد خودروها را سخت کرده است اما تا ظهر امروز این آبگرفتگی رفع و رفت و آمد با خودرو تسهیل می‌شود. سپس آبگرفتگی‌های کاسه‌ای تا ۲۴ ساعت آینده کاملا رفع خواهند شد.

شمسی با اشاره به پیش‌بینی فعالیت سامانه بارشی جدید از روز دوشنبه گفت: امیدواریم با تمهیدات اندیشیده شده، کمترین زحمت برای مردم ایجاد شود.

وی در خصوص نتیجه فعالیت‌های انجام شده در خصوص دفع آب‌های سطحی گفت: اینکه مدت ماندآب در مناطق آبگرفته، از سه چهار روز به چند ساعت رسیده، نتیجه اقدامات انجام شده در این زمینه است و با ادامه این اقدامات ماندآب به حداقل می‌رسد.

منبع/ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار