اماکنی که در منطقه ۸ شیراز به اتباع و مهاجرین خارجی اجاره داده پلمب می‌شود.
کد خبر: ۱۱۵۸۹۹۷
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۹ 15 March 2024

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری فارس گفت: باقیمانده اتباع خارجی ساکن منطقه ۸ شیراز در صورت دستگیری بدون اغماض از کشور اخراج خواهند شد.
بهرنگ قربانی در دیدار با روسای کلانتری‌های حوزه منطقه ۸ شیراز افزود: هشدار‌های لازم و نهایی به مالکین ایرانی و ساکنین اتباع خارجی منطقه هشت شیراز داده شده و در مدت باقیمانده پایان سال باید دستگیری و طرد اتباع خارجی ساکن در منطقه ممنوعه شیراز با جدیت دنبال و افراد دستگیر شده بدون اغماض از کشور اخراج شوند.
او ادامه داد: با حکم مراجع قضایی پلمب املاک تجاری و مسکونی واقع در منطقه ۸ که در اختیار اتباع خارجی قرار گرفته درحال انجام است و از ابتدای سال تاکنون بیش از ۲۰۰ ملک تجاری شناسایی و پلمب شده اند.
مدیر کل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری فارس گفت: از زمان تصویب طرح ممنوع شدن منطقه ۸ شیراز برای تسهیل در اجرای طرح و جلوگیری از اتلاف وقت مراجعین سه شعبه حل اختلاف در اداره کل اتباع استان تشکیل شده و بیش از ۹۰۰ پرونده اختلاف بین مالکین و مستاجرین اتباع خارجی بررسی و بدون مراجعه به دستگاه قضایی به سازش رسید.
قربانی گفت: از ابتدای امسال تا کنون حدود ۷۰ هزار نفر اتباع خارجی غیر مجاز با همکاری مجموعه انتظامی در استان دستگیر و از کشور طرد شده اند و انتظار است درمدت اندک باقیمانده پایان سال مناطق پرجمعیت اتباع خارجی پایش و اتباع غیر مجاز باقیمانده از کشور خارج شوند.

 

برچسب ها: پلمپ ، املاک ، اتباع
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار