مأموران پلیس آگاهی و پاسگاه لاله آباد شهرستان بابل با اقدامات اطلاعاتی و تخصصی، ۲ کلاهبردار حرفه‌ای را با یک دستگاه خودروی زانتیا با پلاک جعلی شناسایی و هردوی آنها را طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.
کد خبر: ۱۱۵۸۹۲۹
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۶ 14 March 2024

مهدی رفیعی:به گزارش خبرگزاری تابناک مازندران ، فرمانده انتظامی شهرستان بابل با اعلام این خبر اظهار داشت:ماموران در پی وقوع چند فقره جعل و کلاهبرداری با پیشنهاد قیمت بالا و ارائه چک‌های جعلی از فروشنگان خودرو‌های زانتیا و فروش این خودر‌ها بصورت اوراقی در سطح شهرستان بابل و دیگر شهر‌های استان، بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی و پاسگاه لاله آباد شهرستان بابل با اقدامات اطلاعاتی و تخصصی، ۲ کلاهبردار حرفه‌ای را با یک دستگاه خودروی زانتیا با پلاک جعلی شناسایی و هردوی آنها را طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

وی ادامه داد: یک قبضه سلاح کلت کمری، یک دستگاه خودرو زانتیا و ۴ جفت پلاک جعلی خودرو از متهمان دستگیر شده کشف شد. ماموران پس از دستگیری متهمان پی بردند که آنها سابقه ۷ فقره جعل و کلاهبرداری از فروشندگان خودرو‌های زانتیا و اوراق نمودن این خودرو‌ها داشته و به جرم سرقت مسلحانه در یکی از شهرستان‌های استان نیزتحت تعقیب قضایی می‌باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار