وزیر بهداشت در بازدید از غرفه دستاوردهای هتلینگ دانشگاه علوم پزشکی شیراز، گفت: اقدامات زیبایی در مقیاس های جایگاه فارس در زمینه طرح تحول نظام سلامت در حال انجام است.
کد خبر: ۱۱۵۸۸۹
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۹ 21 October 2015
تابناک فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز: در حاشیه برگزاری همایش نکوداشت مجریان برتر برنامه ارتقای کیفیت خدمات هتلینگ که در تهران برگزار شد، دانشگاه های علوم پزشکی کشور دستاوردهای خود را به نمایش گذاشتند. 
وزیر بهداشت به همراه قائم مقام و معاون درمان وزارت بهداشت از جمله بازدیدکنندگان این نمایشگاه بودند که از غرفه دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز بازدید کردند.

دکتر سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت در جمع دست اندرکاران برپایی غرفه دانشگاه علوم پزشکی شیراز، اقدامات انجام شده در این دانشگاه را در زمینه هتلینگ و طرح تحول نظام سلامت، زیبا خواند و گفت: اقدامات صورت گرفته، جای بسی خوشحالی دارد که این ناشی از رضایتمندی مردم از خدمات است.

وی با تقدیر از فعالیت های رئیس و دست اندرکاران مجموعه علوم پزشکی شیراز، افزود: این امر باید انگیزه ای برای خدمت مضاعف شود و اینکه بکوشیم راه را گم نکنیم.

وزیر بهداشت تاکید کرد: ادامه مسیر نیز بی نهایت است که زمینه را برای عاشقان به خدمت، برای انجام کارهای زیباتر و ارزنده تر فراهم می کند.

دکتر ایرج حریرچی قائم مقام وزیر بهداشت نیز در بازدید از غرفه دانشگاه علوم پزشکی شیراز، گفت: دانشگاه علوم پزشکی شیراز از جمله دانشگاه های فعال کشور است که به عنوان الگو به سایر دانشگاه ها معرفی می کنیم.

وی ادامه داد: اقدامات درخشانی در شیراز و سایر دانشگاه های علوم پزشکی کشور در حال انجام است و باید برای موفقیت های بیشتر همت کنیم تا عقب ماندگی های دهه های اخیر را برطرف کنیم.

دکتر حریرچی تاکید کرد: خدمات باید به شیوه ای به مردم ارایه شود که در شان آنها باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار