مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با بیان این که متاسفانه از معدود استان هایی هستیم که در مرکز استان یک سالن ورزشی در خور شأن وجود ندارد، گفت: در شهر اهواز یک سالن ورزشی بالای ۲ هزار نفر برای برگزاری یک رقابت بین‌المللی نداریم.
کد خبر: ۱۱۵۸۶۸۹
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۱ 13 March 2024

تابناک خوزستان: حمید بنی تمیم در جلسه شورای ورزش خوزستان که امروز، ۲۳ اسفندماه در اهواز برگزار شد، اظهارکرد: جلسه امروز چند دستور کار داشت که یکی از موضوعات آن ایمنی سازی سواحل بود که خدا را شکر با همت استاندار محترم، اعتباری از ابتدای سال جاری برای تجهیز نقاط مخاطره آفرین در سواحل استان لحاظ شد که توانستیم تجهیزاتی برای هفت ایستگاه در هفت شهر استان خوزستان خریداری کنیم.

وی با بیان این که امیدوارم با تداوم اقداماتی که در دستور کار است، آمار مغروقین در سواحل استان خوزستان کمتر شود، عنوان کرد: جا دارد از پای کار بودن هیات نجات غریق خوزستان و نیز بسیج سازندگی که در خرید قایق و تجهیزات نجات غریق به ما کمک داشتند تا هفت ایستگاه در سواحل رودخانه های استان تجهیز شوند، قدردانی کنم.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: همچنین جا دارد از اهتمام آقای حسینی محراب استاندار و آقای شهاوند معاون سیاسی اجتماعی استاندار به ورزش قدردانی کنم. خوشبختانه استاندار نگاه خاصی به ورزش و برگزاری منظم جلسات ورزش و ساماندهی امور جوانان داشته است.

بنی تمیم بیان کرد: مطمئنا با پیگیری مصوبات جلسات شورای ورزش خوزستان می توانیم قدم اثرگذاری برای بهبود وضعیت ورزش استان رقم بزنیم.

وی در ادامه نیز خاطرنشان کرد: در ارزیابی شهید رجایی که یکی از معتبرترین ارزیابی های دستگاه های اجرایی است، دستگاه ورزش و جوانان خوزستان در سال ۱۴۰۲ از رتبه هجدهم به رتبه ششم ارتقا داشتیم و این گویای همه چیز است.

مدیرکل ورزش خوزستان تاکید کرد: در دو سالی که در اداره کل ورزش و جوانان خوزستان مشغول به فعالیت هستم، عدد قابل توجهی به ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها تزریق شده است. ایذه نیز یکی از شهرهایی است که بیشترین اعتبار را دریافت کرده است.

وی بیان کرد: امیدوارم در سال ۱۴۰۳ بتوانیم اقدامات نهایی را در راستای تحت پوشش قرار گرفتن رشته های ورزشی توسط ارگان های و شرکت های استان انجام دهیم. ظرفیت لازم در این خصوص در خوزستان به خوبی وجود دارد.

بنی تمیم همچنین عنوان کرد: متاسفانه از معدود استان هایی هستیم که در مرکز استان یک سالن ورزشی در خور شأن وجود ندارد. در شهر اهواز سالن ورزشی بالای ۲ هزار نفر برای برگزاری یک رقابت بین المللی نداریم. یک سالن در ۱۶ هکتاری وجود دارد که بیش از ۱۹ سال است به صورت متروکه رها شده است.

وی افزود: با توجه به جامعه آماری اهواز خواهش من این است که حداقل در سال آینده هفت تا هشت خانه ورزشی مدنظر را در دستور کار قرار دهیم. جمع هزینه این خانه ها نیز به ۱۰۰ میلیارد تومان هم نمی رسد. البته متوجه محدودیت ‌ا برای تعریف پروژه های جدید هستیم اما واقعا در اهواز به این خانه های ورزشی نیاز داریم.

منبع/ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار