اولین طرح سراسری خرید اعتباری اقلام ضروری و کالاهای تنظیم بازار در مشهد راه اندازی شد.
کد خبر: ۱۱۵۸۵۴۶
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۴ 11 March 2024

به گزارش تابناک رضوی، محسن داوری، فرماندار مشهد در حاشیه راه‌اندازی سکوهای دائمی خرید اعتباری اقلام ضروری خانوار در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از طرح‌هایی که ماه گذشته و در حضور استاندار محترم در جهت تامین معیشت مردم مشهد ارائه کردیم، امروز به ثمر نشست.

فرماندار مشهد ادامه داد: طرح سراسری "دیدار" عنوان اقدامی است که در آن، مصرف کنندگان می‌توانند خریدهای ضروری و کالاهای تنظیم بازار خود را با تخفیف ۸ الی ۳۰ درصد روی قیمت درج شده بر کالا از فروشگاه‌های زنجیره‌ای دریافت کنند.

وی ویژگی دیگر این طرح چنین برشمرد: خریداران می توانند علاوه بر تخفیفات ارائه شده، از کالابرگ الکترونیک خود نیز حین خرید استفاده و تخفیفات آن را نیز اعمال کنند.

داوری بیان کرد: افراد و شرکت‌هایی که بخواهند به شکل گروهی و برای پرسنل خود هم از این طرح استفاده کنند، می‌توانند تا ۳ برابر مبلغ که در حساب افراد شارژ می‌شود خرید اعتباری انجام دهند؛ به طور مثال، اگر کارت هر فرد مبلغ ۲ میلیون تومان شارژ شود، تا سقف ۶ میلیون تومان امکان خرید اعتباری خواهد داشت و بازگشت وجه نیز به صورت اقساط از حقوق کارمند کسر می‌شود.

فرماندار مشهد عنوان کرد: در حال حاضر این طرح در ۱۰۰ فروشگاه زنجیره‌ای معتبر در سراسر شهر به اجرا درخواهد آمد و کم کم در سراسر کشور نیز اجرایی خواهد شد.

وی در خصوص تخلفات احتمالی در مورد قیمت‌های درج شده نیز تصریح کرد: کمیته ای نظارتی ویژه فروشگاه های تخفیفی با محوریت تعزیرات راه افتاده است و پایش قیمت‌ها از طریق این کمیته انجام خواهد گرفت و در صورت تخلف، جریمه در نظر گرفته خواهد شد.

گفتنی است؛ طرح سراسری "دیدار" به عنوان طرح ویژه سکوهای دائمی فروش اعتباری اقلام تنظیم بازار در مشهد شکل گرفته است.این طرح در بستر اینترنتی ای به نام "بازرگان" و "مینی پِی" راه اندازی شده است که امکان خرید اینترنی در بستر بازرگان و خرید اینترنتی و حضوری در بستر مینی پِی شکل گرفته است و شهروندان می توانند خرید اعتباری انجام دهند و اقساط آن را بپردازند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار