معاون استاندار خراسان رضوی مطرح کرد:
معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان رضوی گفت: توجه به عدالت اجتماعی در توزیع بن کتاب در هفدهمین نمایشگاه کتاب ناشران ایران در مشهد ضروری است.
کد خبر: ۱۱۵۸۵۳
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۹ 21 October 2015
سید محسن صادقی در جلسه شورای سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب ناشران ایران-مشهد در سالن اجتماعات استانداری خراسان رضوی اظهار کرد: حضور 500 ناشر در این نمایشگاه از بزرگ‌ترین رخداد فرهنگی شرق کشور خبر می‌دهد و برگزاری 16 دوره گذشته آن نشان‌دهنده ظرفیت‌های فرهنگی است.

وی با تاکید بر اینکه تمام کمیته‌ها در این نمایشگاه باید از نظر محتوایی فعال باشند، تصریح کرد: هماهنگی دستگاه‌های مختلف در این نمایشگاه باید به گونه‌ای باشد که انتظارات برآورده شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی با اشاره به اینکه مکاتبه‌های مختلفی پیرامون حمایت مالی در سطوح مختلف استانداری، شهرداری و سایر دستگاه‌ها باید انجام شود، افزود: تشکیل کمیته آموزش و پرورش همراه با شهرداری در توزیع بن کتاب و فراهم‌کردن امکانات لازم برای حضور دانش‌آموزان در قالب اردو ضروری است.

صادقی پیرامون برگزاری این نمایشگاه از ساعات صبح تا پایان شب در مشهد تاکید کرد: گرچه هنوز جلساتی با ناشران مبنی بر اطلاع از مخالفت آنها برای برگزاری نمایشگاه در ساعات صبح اجرایی نشده است اما در صورت خسته‌شدن آنها باید طوری برنامه‌ریزی شود که در دو شیفت امکان خدمت‌رسانی به بازدیدکنندگان فراهم شود.

وی خواستار تشکیل کمیته‌ای با عنوان نظارت و ارزیابی غرفه‌ها بر اساس ساز و کار مناسب هر کدام از این غرفه‌ها شد و بیان کرد: ستاد برگزاری این نمایشگاه گفت‌وگو با چند دانشگاه اصلی مشهد را برای ارائه تسهیلات به دانشجویان و اساتید در دستور کار خود قرار دهد.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار خراسان رضوی از کارگروهی که با حضور 6 استان خراسان شمالی، جنوبی، سیستان و بلوچستان، یزد و کرمان در این استانداری تشکیل شده است خبر داد و گفت: در صورت امکان می‌توان تسهیلات ویژه‌ای را برای حضور و استفاده این استان‌ها از هفدهمین نمایشگاه کتاب ناشران ایران - مشهد فراهم کرد.

صادقی، توجه به عدالت اجتماعی در توزیع بن کتاب در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب ناشران ایران – مشهد را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: در صورتی که به فرمانداران شهرستان‌های مختلف به ویژه آن دسته از شهرستان‌های نزدیک مشهد ابلاغ شود تا تسهیلات لازم برای حضور مردم در این نمایشگاه فراهم شود، آنها می‌توانند از این ظرفیت بزرگ فرهنگی استفاده کنند.

وی با تاکید بر استفاده تمام ظرفیت‌های مجازی و شهری در راستای تبلیغات مناسب برگزاری این نمایشگاه تصریح کرد: ارائه خدمات مناسب به غرفه‌داران و نحوه جانمایی غرفه‌ها به دنبال آسیب‌شناسی نقاط ضعفی که در سال‌های گذشته وجود داشته از مهم‌ترین موضوعاتی است که در اجرایی شدن این نمایشگاه از اهمیت بسیاری برخوردار است.

گفتنی است در این جلسه از پوستر هفدهمین نمایشگاه ناشران ایران - مشهد رونمایی شد.

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار