رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان اهواز گفت: همزمان با چهارشنبه آخر سال محدودیت ترافیکی در اهواز تعیین شده است.
کد خبر: ۱۱۵۸۳۳۸
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۲ 11 March 2024

تابناک خوزستان: سرهنگ سعید حسنوند دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: برای فردا سه‌شنبه از ساعت ۱۶ محدودیت ترافیکی در معابر درونی شهر اهواز به منظور تسهیل در عبور و مرور شهروندان تعیین شده است.

وی گفت: محدودیت ترافیکی در محدوده ساحلی غربی کیانپارس در خیابان‌های ساحلی ۲، پنج، ۹، ۱۳، ۱۷، میهن، سروش، الهام، پهلوان، شهریور، اسفند و همچنین خیابان ایدون از خیابان یک تا ۱۹ غربی اعمال خواهند شد.

سرهنگ حسنوند ادامه داد: محدودیت ترافیکی از میدان چهارم کیانپارس، مسیر شمال به جنوب و برعکس تا تقاطع دوم (پهلوان) اجرا می‌شود.

وی گفت: مسیرهای جایگزین پیش‌بینی شده برای تردد از بلوار ساحلی شرقی، شمال به جنوب و برعکس، بلوار ساحلی غربی شمال به جنوب و برعکس ، پل سوم، خیابان خرداد و وهابی جنوب به شمال تا خیابان ۱۳ ،اصلی کیان آباد شمال به جنوب و برعکس خواهد بود.

رییس پلیس راهور اهواز تصریح کرد: همچنین از خیابان اصلی زیتون کارمندی و همچنین میدان زیتون( چیتا ) میدان پارک و میدان سنگر واقع در منطقه زیتون کارمندی اعمال محدودیت خواهد شد.

سرهنگ حسنوند اظهار کرد: مسیرهای جایگزین این محدودیت‌ها شامل خیابان‌مناطق و خیابان زاویه بصورت شرق به غرب و برعکس، خیابان‌های حجت، کمیل، فاطمی و مهران جنوب به شمال و برعکس تعیین شده‌ است.

وی گفت: پلیس راهنمایی و رانندگی با حضور در مناطق یاد شده، روان‌سازی ترافیک و تسهیل درتردد خودروها را بصورت ویژه در دستور کار دارد.

رییس پلیس راهور اهواز از رانندگان خواست تا از تردد در مسیرهای اعمال محدودیت شده خودداری کنند.

در مراسم چهارشنبه آخر سال سال گذشته در اهواز ۴۰ حادثه رخ داد.

منبع/ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار