کد خبر: ۱۱۵۸۱۵۲
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۰ 10 March 2024

تابناک خوزستان: مدیرعامل خانه مطبوعات استان خوزستان با انتقاد از بی توجهی برخی دستگاه‌های اجرایی و صنایع در پرداخت به‌موقع مطالبات رسانه‌های استان گفت: این شرایط موجب چالش های متعددی برای رسانه های استان شده که بر همین اساس از مدیریت ارشد استان درخواست رسیدگی به این موضوع را داریم.

فرشاد بهمن  در این خصوص اظهارکرد: متأسفانه طی سال‌های اخیر پرداخت نشدن به‌موقع مطالبات رسانه‌ها توسط برخی دستگاه ها و صنایع به یک چالش جدی برای شغل خبرنگاری تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه مسئولان چنین دستگاه هایی باید نسبت به ساماندهی وضعیت موجود در حوزه پرداخت مطالبات رسانه ها اقدام کنند افزود: این وضعیت نه تنها بر روحیه خبرنگاران تأثیر منفی می‌گذارد بلکه کیفیت کار رسانه‌ای را نیز تحت الشعاع قرار می‌دهد؛ به همین منظور از مدیریت ارشد استان درخواست دارم که به این موضوع مهم ورود کند تا با اتخاذ تدابیر مناسب زمینه‌های لازم برای پرداخت به‌موقع مطالبات رسانه‌ها فراهم شود.

بهمن همکاری و تعامل صنایع و دستگاه های اجرایی با خانه مطبوعات استان را با اهمیت عنوان کرد و گفت: تعامل و همکاری مشترک بین دستگاه های اجرایی علاوه بر اطلاع رسانی دستاوردها و معرفی ظرفیت های استان به بهبود سطح کیفی فعالیت های رسانه ای منجر خواهد شد.

مدیرعامل خانه مطبوعات خوزستان با اشاره به ظرفیت های استان در حوزه های مختلف و اجرای طرح‌های زیرساختی و عمرانی متعدد که متولی آن دستگاه های اجرایی استان هستند گفت: این طرح ها اغلب در قالب های مختلف از پیوست های رسانه ای برخوردار هستند تا از این طریق خدمات انجام شده به صورت مستمر اطلاع رسانی شوند.

وی با بیان اینکه در برخی موارد هزینه های مربوط به پیوست رسانه ای طرح های اقتصادی، صنعتی و عمرانی استان به رسانه های خارج از خوزستان پرداخت می شود گفت: در این زمینه از مجمع نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی خواسته می شود تا چنین فرآیندی که باعث تضعیف جامعه اطلاع رسانی استان شده را بررسی کنند.

بهمن خاطرنشان کرد: تقویت جامعه اطلاع رسانی استان خوزستان نیاز به حمایت های مجموعه مدیریت ارشد استان دارد تا هزینه های تعیین شده در قالب پیوست های رسانه ای طرح های خوزستان در داخل استان هزینه شوند.

  •  
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار