از شهروندان مي خواهيم تا در صورت برخورد با هرگونه موارد مشكوك در زمينه انتقال ، فروش و توزيع مواد مخدر ، سريعأ مراتب را از طريق سامانه 110 به پليس اطلاع دهند تا در اسرع وقت نسبت به شناسايي و دستگيري متهمان اقدام شود.
کد خبر: ۱۱۵۷۴۹
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۱ 21 October 2015
به گزارش تابناک کرمان به نقل از پايگاه خبري پليس ، سرهنگ "نصرالله قادري نسب" گفت : ماموران پليس امنيت عمومي استان كرمان با انجام يكسري اقدامات اطلاعاتي از عبور محموله مواد مخدر توسط قاچاقچيان مسلح از استان هاي شرقي به سمت مركز كشور از طريق استان کرمان با خبر شدند.

وي افزود:از اين رو مسيرهاي تردد توسط يگان تکاوري 115زهکلوت کنترل شد و پليس نسبت به اجراي کمين در محور هاي مواصلاتي و همچنين مناطق صعب العبور اقدام كرد.

قادري نسب ادامه داد:پليس در گشت زني هاي خود به يك دستگاه خودرو پژو و يك دستگاه وانت سايپا آبي رنگ مشكوك شد و به آن ها دستور ايست داد اما سرنشينان خودرو به محض رويت ماموران به سمت آنها تيراندازي كردند و قصد فرار داشتند که پس از تعقيب و گريز و درگيري مسلحانه،  خودروهاي قاچاقچيان متوقف شد.

وي افزود:پس از بازرسي از خودرو وانت سايپا 400كيلو مواد مخدر ترياک كشف و خودرو به همراه مواد كشف شده و يک نفر متهم براي سير مراحل قانوني به مراجع قانوني تحويل داده شد.

فرمانده قرارگاه عملياتي ابوذر در پايان گفت: از شهروندان مي خواهيم تا در صورت برخورد با هرگونه موارد مشكوك در زمينه انتقال ، فروش و توزيع مواد مخدر ، سريعأ مراتب را از طريق سامانه 110 به پليس اطلاع دهند تا در اسرع وقت نسبت به شناسايي و دستگيري متهمان اقدام شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار