معاون تشخیص و درمان سازمان دامپزشکی کشور با اشاره به حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان در تولید فناورانه، گفت: راهبرد سازمان دامپزشکی کشور حمایت از تولیدات داخلی و نوآورانه است.
کد خبر: ۱۱۵۷۲۳۶
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۰ 04 March 2024

به گزارش تابناک بوشهر، محمد سبحانی مطلق صبح امروز در نشست رونمایی از کیت تشخیص بیماری لکه سفید میگو در مجتمع آزمایشگاهی شاخه زیتون لیان بوشهر و در جمع مسئولان استانی اظهار داشت: فعالیت دانش‌بنیان و نو پدید در تمامی موضوعات دامپزشکی در دستور کار قرار دارد و راهبرد سازمان دامپزشکی کشور حمایت از تولیدات داخلی و نوآورانه است.

معاون تشخیص و درمان سازمان دامپزشکی کشور افزود: حمایت از تولیدات نوآورانه اعم دارو و مواد بیولوژیک، واکسن، مکمل‌ها و کیت‌های تشخیصی و ارتقا آن‌ها به سطح استاندارد‌های بین‌المللی را وظیفه خود می‌دانیم.

سبحانی تاکید کرد: مجموعه‌های تولیدی همت خود را در راستای قطع وابستگی‌ها و حرکت به سمت تولیدات نوین به پیش ببرند و این نگاه را در تمامی حوزه‌ها داشته باشیم.

وی با بیان اینکه تولیدات جدید، علاوه بر جنبه‌های درمانی، در عرصه اقتصادی نقش مهم و تاثیرگذاری دارد خاطرنشان کرد: تولید کیت جدید تشخیص بیماری لکه سفید با دقت بالاتر و حساسیت بیشتر می‌تواند در تشخیص سریع بیماری و جلوگیری از تلفات نقش مهمی در اقتصاد و تولید میگو داشته باشد.

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار