استاندار ایلام؛
استاندار ایلام گفت : تونل شماره یک مسیر ایلام به مهران تا قبل از سال جدید افتتاح و زیر بار ترافیک می رود که نقش مهمی در تسهیل در تردد گردشگران دارد.
کد خبر: ۱۱۵۷۱۰۴
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۳ 04 March 2024

 به گزارش تابناک ایلام؛ بهرام نیا اظهار داشت : یکی از موضوعات مهم در ایام نوروز که باید مورد توجه قرار گیرد بحث بهداشت و درمان است که از هم اکنون برنامه ریزی لازم انجام شود که خدمات لازم در آن ایام به مردم و مسافران نوروزی ارایه شود و فرمانداران آمادگی لازم را در این خصوص در سطح شهرستان های استان فراهم کنند.

وی افزود : ناوگان حمل و نقل کشور از ۱۴ هزار اتوبوس به نصف این میزان به دلیل فرسودگی و از رده خارج شدن، کاهش یافته است و این مشکل کشوری است اما لازم است که در این خصوص در استان باید مدیریت لازم برای بلیط اتوبوس برای مسافران از سوی راهداری و حمل و نقل جاده ای استان انجام شود.

استاندار ایلام ادامه داد : امسال باید بهتر سال گذشته جاذبه های گردشگری استان به کشور شناخته شود و زیرساخت های مورد توجه و پر بازدید گردشگران تا قبل از ایام نوروز فراهم شود.

محمدی سرپرست جمعیت هلال احمر استان ایلام نیز در این نشست بیان  کرد:۲۱ پایگاه امداد و نجات جمعیت هلال احمر در سطح جاده ها و محورهای مواصلاتی استان فعال خواهد بود.

وی ادامه داد : با توجه به همزمانی با ماه مبارک رمضان بحث برنامه های فرهنگی و پخش اذان در سطح پایگاه‌های امداد و نجات در سطح جاده های استان فعال خواهد بود./ع

 

بیشتر بخوانید : 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار