رئیس سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: امسال چهار هزار دانشجوی استان راهی اردوهای راهیان نور شدند.
کد خبر: ۱۱۵۶۹۷۲
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۳ 03 March 2024

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا یونس عزیزی با اشاره به استقبال دانشجویان استان از اعزام به اردوهای راهیان نور در سال جاری، گفت: امسال چهار هزار دانشجوی استان برای شرکت در اردوهای راهیان نور دانشجویی ثبت‌نام کرده‌اند که حدود نیمی از آنها دانشجویان دختر و نیم دیگر دانشجویان پسر بوده‌اند.

 وی افزود: حدود نیمی از دانشجویان استان به مناطق عملیاتی دفاع مقدس در غرب کشور و نیمی دیگر از آنها به مناطق عملیاتی دفاع مقدس در جنوب کشور اعزام شده‌اند. 

رئیس سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه در ادامه برای حضور کاروان‌های راهیان نور دانشجویی از سراسر کشور در یادمان ها و مناطق عملیاتی غرب اعلام آمادگی کرد و گفت: برای حضور کاروانهای راهیان نور در  مناطق عملیاتی دفاع مقدس استان کرمانشاه از هر جای کشور که متقاضی حضور داشته باشیم، آمادگی داریم.

وی با بیان اینکه در پی ارتقای کیفی اردوهای راهیان نور غرب کشور هستیم، گفت: در تلاشیم شرایطی را فراهم کنیم تا با بهره‌گیری از راویان توانمند، افرادی که در قالب کاروانهای راهیان نور از مناطق عملیاتی استان بازدید می‌کنند، شناخت بیشتری از مناطق عملیاتی دفاع مقدس در استان کسب کنند.

 وی با اشاره به نقش تاثیرگذار استان کرمانشاه در دوران دفاع مقدس، تاکید کرد: مردم این استان در دوران دفاع مقدس با جان و مالشان در برابر دشمن بعثی ایستادگی کردند و باید رشادت و از خودگذشتگی آنها را به گوش نسل جوان برسانیم.

عزیزی تاکید کرد: تجاوز وحشیانه رژیم بعث عراق از استان کرمانشاه شروع و در همین استان خاتمه پیدا کرد، لذا گوشه گوشه این استان یادآور رشادت و از خودگذشتگی های رزمندگان دوران دفاع مقدس است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار